Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon irroittanut mm 1.5v vanhasta pyörästä takajalkatapit, joiden kiinnityspultin ympärillä oleva pusla oli ulkopuolelta eli vaimennuskumin ja puslan välistä aivan umpiruosteessa. Sinne ei saa vettä kuin valtavalla paineella. Ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin, mutta samaa vaivaa löytyi jarrusatuloiden liukutapeista. Minä olin ehtinyt ajaa sillä vajaan kaksi kuukautta. Nykyinen pyörä oksensi viime syksynä etupyörän stefojen huulet stefojen ja akseliholkkien välistä. Akseli rutikuiva. Pyörä oli ehtinyt olla mulla vasta kuukauden.no eihän sitä pesuria tarvitse niihin arkoihin paikkoihin suoraan sojottaa. puuta samalla koputtaen voin sanoa, ettei ikinä ole ollut mitään ongelmia esim. laakereiden tai ketjun o-renkaiden kanssa.Ei mielellään painepesuria, koska laakerit ja muutpaikat saavat tarpeettomasti vettä.
mutta samapa tuo mulle, kukin pesköön tavallaan![]()
Ymmärsinkö nyt aivan oikein:Joku jo tossa mainitsikin sen "KUIVAPESUAINEEN" joka on kuin onkin aivan LOISTAVA aine. DWG-Finland sitä myy ja tilasinkin just sitä lisää. Toimii siis näin: Mukana tulevaan painepulloon pumpataan painetta(ei siis kallis spray), suihkutetaan esim tankki, pyyhitään puhtaalla pehmeällä kankaalla puhtaaksi ja lopuks toisella puhtaalla kankaalla kiillotetaan ja VOT, pinnassa on vaha ja upea kiilto. Yksinkertaista ja helppoa, sekä mahdollisuus pestä lähes missä tahansa.
Museoautoharrastajat esim. käyttävät moista ainetta. Eikäs oo pahan hintastakaan. SUOSITTELEN![]()
![]()
ymmärsit aivan oikein mutta se "paska" ei ihme kyllä pyöriYmmärsinkö nyt aivan oikein:Joku jo tossa mainitsikin sen "KUIVAPESUAINEEN" joka on kuin onkin aivan LOISTAVA aine. DWG-Finland sitä myy ja tilasinkin just sitä lisää. Toimii siis näin: Mukana tulevaan painepulloon pumpataan painetta(ei siis kallis spray), suihkutetaan esim tankki, pyyhitään puhtaalla pehmeällä kankaalla puhtaaksi ja lopuks toisella puhtaalla kankaalla kiillotetaan ja VOT, pinnassa on vaha ja upea kiilto. Yksinkertaista ja helppoa, sekä mahdollisuus pestä lähes missä tahansa.
Museoautoharrastajat esim. käyttävät moista ainetta. Eikäs oo pahan hintastakaan. SUOSITTELEN![]()
![]()
-pyörässä on paskaa
-paskan päälle ruiskitaan taikatahmaa
-paskaista tahmaa hierotaan pinnassa maksimaalisen naarmuvaikutuksen aikaansaamiseksi
![]()
Kuulostaa, että tuolla pelillä maalipinta on yhdessä kaudessa entinen. Ei kai se nyt noin voi mennä sentään?