Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kyllä KIILTÄÄ - Aamen.Autoglym Super Resin Polish (punanen etiketti) pohjille ja sitten seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä Autoglym Extra Gloss Protection (kultainen etiketti)... Noilla mä olen autoa ja pyörää vahaillut...
totta joka sana. samoilla aineilla lutrannut ja tyytyväinen olen ollut. suosittelen.Autoglym Super Resin Polish (punanen etiketti) pohjille ja sitten seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä Autoglym Extra Gloss Protection (kultainen etiketti)... Noilla mä olen autoa ja pyörää vahaillut...
Noh, pyörän vahattavat pinnat ovat kuitenkin niin pieniä, että ei siinä kauheeta duunia joudu autoglymin tuotteilla tekemään... Auton vahaamisessa jo joutuu vähän hikoilemaan, hampaat irvessä se auton vahauskin menee 2x vuodessa...Ja jos kasiisi saat joko Prestan, Mequiarsin tai P21S:n tuotteita, niin niilla paasee parempaan lopputulokseen vahemmalla tyolla.
SAMAA MIELTÄ! AutoglymAutoglym Super Resin Polish (punanen etiketti) pohjille ja sitten seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä Autoglym Extra Gloss Protection (kultainen etiketti)... Noilla mä olen autoa ja pyörää vahaillut...
jep ainoat kunnon wermeet... ja se kultainen Glymi kannattaa jättää siihen pintaan kuivumaan ainakin 16 tunniksi..... nyt tankki ja katteet ollu sen peitossa 4kk.... kewäällä kevyt rätitys ja voilá .......................Autoglym Super Resin Polish (punanen etiketti) pohjille ja sitten seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä Autoglym Extra Gloss Protection (kultainen etiketti)... Noilla mä olen autoa ja pyörää vahaillut...
Mä oon käyttänyt vanhoja pyyhkeitä. Myös vanha T-paita on hyvä.Minkäslainen rätti on noissa hommissa hjyvä?![]()
vahat glymiltä, ja hioma-aineet prestalta! siinäpä se..!Mä oon käyttänyt vanhoja pyyhkeitä. Myös vanha T-paita on hyvä.Minkäslainen rätti on noissa hommissa hjyvä?![]()
Ja Autoglym on best. Älkää muuta edes harkitko!
[/QUOTE]Ja Autoglym on best. Älkää muuta edes harkitko!
Sen takia se punanen laitetaan pohjalle...AutoGlymin kullassa on vain yksi vika, se paljastaa kaikki heikkoudet maalipinnasta![]()