scuuba
New member
Hähähä, ei vittu, toi kalju äijä on just sen näköjen ja olonen ett "Vittu mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä sä nysväät sen mun jopon säätöjen kans. Mä maksan, sä säädät, mä ajan, ok np?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hähähä, ei vittu, toi kalju äijä on just sen näköjen ja olonen ett "Vittu mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä sä nysväät sen mun jopon säätöjen kans. Mä maksan, sä säädät, mä ajan, ok np?"
part two edelliseen; Täskin on ihan helmi "sanoma" - tällä kertaa neuvotaan vähän älykkäämmän näköistä kaljua äijää (apinaa).. /zHähähä, ei vittu, toi kalju äijä on just sen näköjen ja olonen ett "Vittu mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä sä nysväät sen mun jopon säätöjen kans. Mä maksan, sä säädät, mä ajan, ok np?"![]()
Suosittelisin että siirrä ensin painoo eteen, sen jälkeen tsekkaat painaumat uusiks, ja vasta sit lisäät vauhtii. Muutoin toi lipsumisongelma vaan kasvaa.Tämä koko keskustelu jousituksesta alkoi kun valittelin eturenkaan lipsumista avauksessa.
Sitten kun vauhti kasvaa, painonsiirto onnistuu luontevasti, ajoasento pysyy kasassa ja katse seuraa varmasti rataa voin palata alustaan ja muuhun edistyneempään säätämiseen.![]()