Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan samaa mieltä, jo aloituksesta näkee että mieli tekee katettua kyykkypyörää, joten mikään matkaenduro tuskin on vaihtoehto vaikka sellaisessa saisi miten täydellisen ajoasennon tahansa...Voihan v.... taas näitä vastauksia.Kaveri haluu kilokyykyn ja het aletaan susirumia metsäkoneita tarjoomaan![]()
Joo, tunnin parikin kun istuu satulassa leuka tankkia vasten siinä liikkeen lattialla, niin kyllä sen jo tuntee, sopiiko itselle.Eipä tuohon voi kukaan muu vastata kuin sinä itse, kokeilemaan vaan. Näin talvi aikaan joutuu tyytymään "kylmä"tyyppeihin. Mutta saaha siinäkin jo pienen tuntuman tiloista. Keväämmällä sitten vaan koe ajoille.
tässä kenties oikea vastaus, kokeilee itse ja katsoo mille tuntuu.Eipä tuohon voi kukaan muu vastata kuin sinä itse, kokeilemaan vaan. Näin talvi aikaan joutuu tyytymään "kylmä"tyyppeihin. Mutta saaha siinäkin jo pienen tuntuman tiloista. Keväämmällä sitten vaan koe ajoille.
04-06 sopii hyvin sun hintahaarukkaan.Tän setin pyörät on jo aivan erillaisia ajaa,kuin -03 ja vanhemmat laitteet.Tosin 00-03 pyörät ovat mielestäni hiukan "tilavampia",mutta ketteryydeltään ja muultakin ajettavuudeltaan -04 ja uudemmat on paljon parempia. 185/97 mahtuu hienosti 05 R1:n kyytiin,eikä 500-700 km päivässä oo pahakaan nakkiHuomenna pääsee testaan r1 mutta se on vm 06