Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-95 malleja uudempien parempaa ajettavuutta ei taida kovin moni täysin hyödyntää?Ajettavuus on kuitenkin kehittynyt 10 vuodessa melkoisesti.. ainakin kyykyissä
No sitähän hyödynnetään joka kerta kun ajetaan. Ketterämpiä ja helpompia viedä kovaa. Miinupuolena lievä hermostuneisuus näissä äärikyykyissä -> ohjausiskari melkeinpä pakollinen. Johtuu rajusta geometriasta ja keveydestä.-95 malleja uudempien parempaa ajettavuutta ei taida kovin moni täysin hyödyntää?Ajettavuus on kuitenkin kehittynyt 10 vuodessa melkoisesti.. ainakin kyykyissä![]()
On se varmaan taas parempi. Radalla varsinkin. Niin se homma etenee! Itte joutuu noilla vanhoilla manne-malleilla ajelee...Niinhän ne näköjään vanhenee...esim.suska gsx-r1000 -04 näyttää paprulla vanhalta,verrattuna gsx-r1000 -05..ainaskin tehoiltaan...jos sitten oikein luin tuolta suska foorumista...tiiä sitten onkos -05 sitt muutenkin parempientäs -06, mitäs se tuo sit tullessaan....![]()
![]()
Sullahan onkin kawaMutta kyllä meikäläisenkin mielestä 90-luvun alkupuolen kyykkypyörät on ihan hienoja kapistuksia ulkonäön puoleen.
Voi olla noinkin, mulla on kyllä näkö huonontunut ja pitäis silmälasit vaihtaa, eli syytä voi olla siinäkin.Sullahan onkin kawaMutta kyllä meikäläisenkin mielestä 90-luvun alkupuolen kyykkypyörät on ihan hienoja kapistuksia ulkonäön puoleen.Ne onkin vanhemmista mopoista näteimpiä![]()
![]()
Olen ihan samaa mieltä. Ratapäiviä kierrellessä tuntuu siltä että ihmiset eivät aina kehtaa tulla ajamaan omallaan jos se ei ole nykyaikaisimmasta päästä oleva kyykytin. Monesti olen ollut radalla mukana varikon vanhimmalla pyörällä. Ovathan nuo pyörät kehittyneet toki melko paljon viimeisen 10 vuoden aikana mutta eivät kuitenkaan ihan niin paljoa kuin usein annetaan ymmärtää. Esim. oma 750 gsxr mallia 96 tuntuu edelleen melko ketterältä ja pirteältä peliltä vaikkakin onhan ne uudet kehittyneempiä.Paskan väliä, mitä muut ajattelee mun pyörästä, itse olen helvetin tyytyväinen siihen ja se on mulle tärkeintä.
Juu Kawat on nättejäSullahan onkin kawaMutta kyllä meikäläisenkin mielestä 90-luvun alkupuolen kyykkypyörät on ihan hienoja kapistuksia ulkonäön puoleen.Ne onkin vanhemmista mopoista näteimpiä![]()
![]()
Moottoripyörä.orgissa 2-vuotias mopo on vanha, 30 000 ajettu loppuunkäytetty, alle 150-heppainen tehoton ja muiden mopot rumia. Täällä on pelkkiä pro-kuljettajia, jotka vaihtavat mopon, kun rahoitusta on vielä kolme vuotta jäljellä, koska vanha on vessa ja sitä on käytetty. Uudessa on kuitenkin nopeammat värit, enemmän merkkivaloja ja se kiertää pidemmälle.
Satavarmasti jotkut tänne kirjoittelevat ovat Moottoripyökauppiaat ry:n perustamia botteja...