Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan on sika hyvin. Minä jos olisin vaihtamassa niin todellakin vaihtaisin. 06 saa liikkeestä 7000-8000 € sullehan on tarjottu myynti hintaaNythän eletään niin sanotussa kuplassa jossa käytetyistä myös kauppias antaa vaihdossa julmetusti rahaa, saadakseen myytyä uusia.
no sithän täytyy ny heti vaihtaa pyörää! muuten oisin ootellu syksyyn... 2006 rekisteröidystä kawa z750s:stä kauppias tarjos 7000
No ovat jo nettiin tiputtaneet 7500 € joten kyllä se sieltä 7000 lähtee jonkinlaisen takuun kanssa + reippaita alennuksia ostettaviin kamoihin. Kaikki on ehdottomasti suhteellista.Ostin just Kawan z750s -05 aj.10tkm
maksoi 6000e en pitäny pahana hintaa.Tampereella RM.HEINO myy samanlaista -06 aj.20tkm 7900e ja tuskin tiputtavat 2000e
Se mitä omastaan saa vaihdossa ei tietenkään ole koko totuus. Itse kyselin uusista hintaa vaihdokin kanssa ja selvästi näkyy kuinka toinen liike antaa vaihdokista enemmän, mutta uudesta vähemmän alennusta. Kun taas toinen liike antaa todella huonosti vaihdokista, mutta antaa uudesta enemmän alennusta. Se mitä jää sinne viivan alle ratkaisee. Tietysti joku liike huokuttelee asiakkaat sinne, kun antavat todella hyvän hinnan vaihdokista, joka olikin vasta puolet totuudesta.Tuohan on sika hyvin. Minä jos olisin vaihtamassa niin todellakin vaihtaisin. 06 saa liikkeestä 7000-8000 € sullehan on tarjottu myynti hintaaNythän eletään niin sanotussa kuplassa jossa käytetyistä myös kauppias antaa vaihdossa julmetusti rahaa, saadakseen myytyä uusia.
no sithän täytyy ny heti vaihtaa pyörää! muuten oisin ootellu syksyyn... 2006 rekisteröidystä kawa z750s:stä kauppias tarjos 7000![]()
Totta tämäkin. Tosin omalla kohdalla sen pyörän liikkeen ulos myynti hinta on osunut aika usein hyvin lähelle toisiaan ja suurempi heitto on ollut vaihdokissa.Se mitä omastaan saa vaihdossa ei tietenkään ole koko totuus. Itse kyselin uusista hintaa vaihdokin kanssa ja selvästi näkyy kuinka toinen liike antaa vaihdokista enemmän, mutta uudesta vähemmän alennusta. Kun taas toinen liike antaa todella huonosti vaihdokista, mutta antaa uudesta enemmän alennusta. Se mitä jää sinne viivan alle ratkaisee. Tietysti joku liike huokuttelee asiakkaat sinne, kun antavat todella hyvän hinnan vaihdokista, joka olikin vasta puolet totuudesta.Tuohan on sika hyvin. Minä jos olisin vaihtamassa niin todellakin vaihtaisin. 06 saa liikkeestä 7000-8000 € sullehan on tarjottu myynti hintaaNythän eletään niin sanotussa kuplassa jossa käytetyistä myös kauppias antaa vaihdossa julmetusti rahaa, saadakseen myytyä uusia.
no sithän täytyy ny heti vaihtaa pyörää! muuten oisin ootellu syksyyn... 2006 rekisteröidystä kawa z750s:stä kauppias tarjos 7000![]()
Itse olisin saanut uuden bladen halvimmalla liikkeestä joka tarjosi huonointa vaihtohintaa vanhalleni.
6000€Paljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ?
Maksa vaikka se 10000€, jos se on sellainen pyörä minkä haluat.6000€Paljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ?
K5:en saa alta 8000 euroon, joten en yli 5000 euroaPaljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ? näyttää nettimotossa olevan 6-8ke välissä. Olen myös ajatellut italiasta uitettua ostaa taxfreenä, kellään kokemusta ?
Mistä?K5:en saa alta 8000 euroonPaljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ? näyttää nettimotossa olevan 6-8ke välissä. Olen myös ajatellut italiasta uitettua ostaa taxfreenä, kellään kokemusta ?