Pyörien hinnat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tähän voisi joku tokaista: "aja millä ajat, mutta jäännösarvo on se mikä naurattaa"
sport05.gif
Osta laadukasta: kun hinta lakkaa jossain vaiheessa harmittamasta, jäljelle jää laatu !

Jos ostat halvalla P**kaa: kun halpa hinta lakkaa jossain vaiheessa ihastummasta, jäljelle jää p**ka !

sport05.gif

sad_orig.gif
Kyllä tää on lottovoitto syntyä suomeen prkl!
veryangry.gif
ei muuta ku yksisuuntasta lentolippua kattomaan!
033102ass_1_prv.gif

sekin tietenki pitää ottaa huomioon että täällä ei saa ajaa ku kesällä ku on niin hyvä ilmastokin
veryangry.gif

Paljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ?  näyttää nettimotossa olevan 6-8ke välissä. Olen myös ajatellut italiasta uitettua ostaa taxfreenä, kellään kokemusta ?
K5:en saa alta 8000 euroon
Mistä?
Ei ihan alle 8000 euroon mutta melkein.

GSX-R600 K5 ajettu 18 tkm. Tuolla olis mun mopo myynnissä.

nettimoto id:568855

Paljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ?
6000€

tuokin ihan liikaa. heino myy tällä hetkellä ylivuotisia k7 600 gixuja näköjään 10.900€. ja (persaukisille jopa ilman käsirahaa.. ei taida pyöräkauppakaan enää käydä ihan niin hyvin kun pitää turvautua pikku autojobbareiden kuluneeseen mainokseen! )

Itsekin kauhistellu noita käytettyjen pyörien hintoja sekä liikkeillä että varsinkin yksityisillä. pistää jo miettimään uuden pyörän ostamista vaikka se vähän onkin vastoin mun periaatetta....

Paljonkohan kannattaisi maksaa gsxr600 k1,alle 30tkm ajettu ? näyttää nettimotossa olevan 6-8ke välissä. Olen myös ajatellut italiasta uitettua ostaa taxfreenä, kellään kokemusta ?
K5:en saa alta 8000 euroon
Mistä?
Ei ihan alle 8000 euroon mutta melkein.

GSX-R600 K5 ajettu 18 tkm. Tuolla olis mun mopo myynnissä.

nettimoto id:568855
Sun vehkeessä on hinta suht kohdallaan.
500 euroa pois niin varmasti lähtee ;)
Väri kun olisi eri niin mäkin ehkä voisin ostaa :o

Noi nettimoton ilmoitukset kun yleensä on ihan älyttömiä.
Mennään meiningillä "tyhmää huijataan".

Noista K5 600:sista on pyyntejä laidasta laitaan, mutta
epäilen, että suurin osa toteutuneista kaupoista on max. 8000 euroa.

Noi yli 9000 euron pyynnit vaan roikkuu listoilla kuukausitolkulla.

Jep,

Kun noita nettimoton hintoja katsoo tulee helposti kiusaus hinnoitella oma peli ainakin sinne keskihintaisten joukkoon. Pitää vaan hyväksyä se tosiseikka, että käytetyn ostaja on tietoinen uusien pyörien hinnoista, eikä noita "tyhmiä huijattavia" taida todellisuudessa olla.

Eiköhän tuo kaupaksi mene viimeistään keväämmällä kun värikin on mitä parhain ;)

jake

Lisätään että kannattaa laittaa vaan joku hintatarjous, jos mopo kiinnostaa. Alenee hinta melkein aina ja ei maksa mitään laittaa muutama s-posti.

hintojen järjettömyys tulee esille vanhoissa pyörissä. Mutta kaikki haluu omansa takasin .Ostajan kannalta vaan hankalaa kun kaikki pyytää sitä järjetöntä hintaa -90-2000 luvun pyöristä, joista jo osan
pitäisi olla romuraudanhinnalla myynnissä.

Back