• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pysäytyslaskuri!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pyssäytyslaskur! - Vain äänestämällä voit vaikuttaa!

• 0 pysäytystä. Sulla koskaan mitään korttia oo ollutkaan, kun kiertelet tuolla tavalla!

Ääniä: 1 100,0%
  • 1 pys. Ja silloinkin kännissä kuin käki..

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 pys. Täähän on jo vainoamista!?!

• 3 pys. Työmatka-ajelija

• 4 pys. Aloitteleva vetomiesharrastelija

• 5 pys. Tamperelainen ilotaloyrittäjä

• 6 pys. Varttuneempi ja mainetta niittänyt vetomies

• 7 pys. Lola Odusoga

• 8 pys. Pysähdyn aina, kun näen poliisin.. ihan vain jutteleen

• 9 pys. Sä millään mopolla ajele, manne..

• Ääniä yhteensä
    1
0 pysäytystä, mutta kerran olen nähnyt kun vastaantulevia pysäytettiin puhaltelemaan.

Tosin eipä noita kilsojakaan ole huhtikuun alun jälkeen tullut kun joku 9 000 (autolla ja pyörällä yhteensä).

0 pysäytystä, mutta kilometrejä ei oo kertyny ku vasta n.750. Kerran ajoin tutkaan lievää ylinopeutta, mutta eipä vaivautuneet pysäyttämään silloinkaan.

Ruotsin ja Suomen päässä lauttarannassa puhallutukset. Suomessa puhallutti tulli ja viittasi raittiin motoilijan ohi, Ruotsissa ratsiaa johtanut inspektör viittasi jonon ohi kaffeelle, eli lasketaanko näitä ollenkaan?

Ei ole enää mopoa! (tai siis periaatteessa ei enää ole..fyysisesti vielä tallissa mutta luovutusta vaille).

Ja prkl mut on pysäytetty 3 kertaa tällä kaudella...aina vaativat puhaltamaan
wink.gif

11tkm takana, ja lähes aina pientä ylinopeutta tai muuta hörhellystä, mutta 0 pysäytystä.
062802jumpie_prv.gif

(Tänäänkin tuli alle 200km lenkin aikana peräti 3 motopolliisia vastaan + 4 poliisiautoa, mutta aina onnistuin juuri silloin olemaan jonkun hitaamman perässä).

Tänä kesänä 0 pysäytystä, mopolla noin 9000 km ja vissiin saman verran autolla. Muutama vuosi sitten on päässy viimeksi puhaltamaan.

Saisvat mun puolesta puhalluttaa enempikin, mutta vissiin kivempi jahdata ylinopeuksia kantateillä keskellä yötä..

11000 km ja yksi stoppi. Vappuaamuna olivat yllättäen puhalluttamassa ja hyvää matkaa toivottamassa.

Ei lauantaina pysäyttäny, mut kehä III;lla otti kuvan pakettiauton takaosasta.
sport05.gif

2 kertaa pysäytetty ja molemmat viime viikonlopun Jänkhällä Jytisee -tapahtumassa. Perjantain pysäytyksessä puhallutuksen lisäksi katsottiin myös ajokortti ja rekisteriote ja mp-poliisi vielä kiersi tarkastamassa koko pyörän ja kyseli lisävarusteista, erikseen kysyi PMR radiosta ja GPS-laitteesta. Hiukka kyllä arvelutti, kun katseli pitkään slipareita, joista olin poistanut noise-killerit. Ihan kyykisteli nähdäkseen paremmin. Poliisilla kans FJR, ja varmaan tiesi tarkkaan, mitä on muutettu. Mutta ei sanonut muuta kuin, että taitaa olla uudet renkaat, ja toivotti hyvää matkaa. Siispä oikein asiallinen juttu
tounge.gif
.

Pari kertaa puhallutettu ja kerran kirjoittivat laskun...

Kilometrejä on ihan reilusti tälle kaudelle takana ja vielä oon saanut ajella ihan rauhassa. Suurin osa on ihan tietoista ajotapaa mutta kyllä tietysti hyvää onneakin on ollut matkassa.
062802jumpie_prv.gif

Ei pysäytyksiä. Aika kiireisiä taitavat olla ilman "turhia" pysäyttelyjäkään. Jatkakaa samaan malliin pojat (poliisit)!

Pyörällä ei ole juuri tullut kilometrejä tänä vuonna, mutta autolla n. 25tkm ja kerran ovat puhalluttaneet.
smile_org.gif

Kerran pysäytetty, minun onneksi ei ollut tutka päällä..pieni puhuttelu ja puhallutus, sillä selvittiin
tounge.gif

Back