Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan sillä pyörällä ollu liikenteestä.Huoltomies tullut just baarista..?![]()
Joo espooseen kannattaa mennä jo pelkästään Jennin hymyn takiaRuusuja Valtakarin Jennille! Hyvää ja asiallisen hyväntuulista palvelua ja "Ihana puhelinääni" + hinta kohdillaan. Toivottavasti tilaamani Rukka tulee ajoissa, niin plussat vaan lisääntyy...![]()
Eikös se ole vähän niin kuin oletus, että huoltoliikkeen maksullinen huolto pelaa hyvin? Kiitosta ei koskaan jaeta liikaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta se, että mp-huoltojen oletusarvona tuntuu olevan se, että palvelu on huonoa, työt tehdään väärin ja hinta on liian korkea. Ja tietysti jonot sietämättömän pitkiä.Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä
Itselle on ainakin oikein tyrkytetty pyöriä koeajolleHuollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä en ole päässyt kauppoihin. Kesällä kysäisin koeajoa ja todettiin että koeajolle pääsee vain tosiostajat.
Noh tuli vähän tuhoa aikaseks meni jarrukahva ja sivupeili rikki. No menin lähimpään liikkeeseen (Heinolle) no ei siällä ollut niin jäi vähän kaivelemaan hampaan koloon mutt tuntuu että ainoa syy on oman tunaroinnin harmittaminen, että nytten miettii että kyllä siellä kunnon vehkeisiin tuntu olevan varaosia, mutta olisikin jo ihme jos kaikkia maholliset osat löytyisi...Ei oo ruuhka muuttunu miksikään, neliöitä ja asiakkaita on tullu samassa suhteessa lisää. Silti palvelu on pysyny yhtä hyvänä.Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastettaJa perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.![]()
Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.![]()
joo, kyllä se lielahden pulju oli piilossa, mutta toisaalta moni muu tamperelainen liike sortui yliyrittämiseen ja kalliisiin toimitiloihin lamavuosina.Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastettaJa perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.![]()
Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.![]()