• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R.M Heino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huoltomies tullut just baarista..?
ghostface.gif

Espoossa Jari osaa hommansa ja tietää mitä asiakas haluaa sekä toteuttaa asiakkaan unelmat sopivalla hinnalla
bowdown.gif

Kun tilaatte huoltoa, niin varmistakaa että soitto menee oikeaan paikkaan. Jos olet viemässä pyörääsi Espooseen niin älä tilaa aikaa Tampereelta. Minulle kävi ilmeisesti näin (tai sitten Jarilta ihan hyvä selitys sille, että huoltovarausta ei löytynyt
tounge.gif
) Ruusuja ja isot kiitokset Espooseen siitä, että homma hoidettiin tyylikkäästi ja huolto tehtiin
bowdown.gif

Ai että menenkö Heinolle toistekin
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Varmasti
062802jumpie_prv.gif

+1 Tampereen Heinolle myös täältä. Homma meni jotensakkin näin että. Tuli tarve vaihtaa pyörää ja samalla merkkiä. Pikainen selaus motopalstaa ja kas, sieltähän löytyi kiloinen K7. S-postia kehiin illalla tiedot vaihtolaitteesta ym juttua, seuraavana aamupäivänä vastaus jossa kysyttiin hiukan tarkennuksia vaihdokista. Hetken kuluttua vastaus et väliraha olis jotensakkin xxxx€. Soitto pankinjohtajalle ja seuraavana päivänä muutama soitto Heinolle. Lopuksi toteamus että laita pakettiin tulen hakemaan kun ehdin.
Menin hakemaan mopoa ja n 25min oli paperit yms hommat hoidettu ja eikun
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Todella asiallista / ystävällistä palvelua läpi linjan
bowdown.gif

kiitokset tampereen rm-heinolle hyvästä palvelusta/neuvoista.mustan 1000k7 uusi onnellinen omistaja.

Hyvin on suhde toiminut tämän kesää, pyörän ostin keväällä ja aina on mukava piipahtaa pihassa ja juoda kahvit ja kuulla kuulumiset. Silloin kun pyörä kauppoja tein oli siinä muitakin merkkejä kuin S joita ajattelin ja eräs kilpailija jäi ostamatta kun oli tuttu myyjä joka sanoi etten kuitenkaan mitään ostaisi ja oikeassahan se tavallaan olikin.

Espoon Heinolta ostin viimesuvena ilmakumirengasparin alleasennettuna.

Pyörän kotiin saatuani huomasin jotta molemmat mustat oli asennettu kiertosuuntanuoli vaistoin renkaan pyörimissuuntaa osoittaen.

Tuon suostuivat korjaamaan. Tosin korjauksen jälkeen alkoi vetoremmi kiljumaan kuin pistetty sika. Oli päässyt tälläkertaa kiristimet ja rikat vähän vikapäin, -puolille ja -järjestykseen.

Tosta otti svingi ja sen ripustus senverta itteensä jottei pyörästä ikinä enää tullut kalua. Remmiä ei enää ikäpäivänä saanut linjattua kunnolla.

Legal notice: "Ja en sitten muuten ole minkään mp-alan virman palveluksessa, tahikka osakas, omistajuudesta puhumattakkan."

Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä en ole päässyt kauppoihin. Kesällä kysäisin koeajoa ja todettiin että koeajolle pääsee vain tosiostajat.

Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä
Eikös se ole vähän niin kuin oletus, että huoltoliikkeen maksullinen huolto pelaa hyvin? Kiitosta ei koskaan jaeta liikaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta se, että mp-huoltojen oletusarvona tuntuu olevan se, että palvelu on huonoa, työt tehdään väärin ja hinta on liian korkea. Ja tietysti jonot sietämättömän pitkiä.
confused_orig.gif

Huollatan molemmat pyöräni tampereen huollossa ja täytyy sanoa että huolto pelaa erittäin hyvin. Huollosta suuri kiitos. Itse pyöristä en ole päässyt kauppoihin. Kesällä kysäisin koeajoa ja todettiin että koeajolle pääsee vain tosiostajat.
Itselle on ainakin oikein tyrkytetty pyöriä koeajolle
biggrin.gif
. Jos mä sitten olen oikein tosiostaja?! 2 pyörää olen kyllä kyseisestä liikkeestä ostanut.

Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta
biggrin.gif
Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.
062802jumpie_prv.gif

Edit: ja olen nyttemmin työllistynyt kyseiseen firmaan...
inlove.gif

Itse en ole onnistunut ostamaan sieltä mitään. Ainoan kerran kun mopoilun alkuajoilla tunaroin mopon jalan kanssa tai no en jalan kanssa vaan pistin väärinpäin mäkeen...:tyhmäminä: Noh tuli vähän tuhoa aikaseks meni jarrukahva ja sivupeili rikki. No menin lähimpään liikkeeseen (Heinolle) no ei siällä ollut niin jäi vähän kaivelemaan hampaan koloon mutt tuntuu että ainoa syy on oman tunaroinnin harmittaminen, että nytten miettii että kyllä siellä kunnon vehkeisiin tuntu olevan varaosia, mutta olisikin jo ihme jos kaikkia maholliset osat löytyisi...

Muistaako moni vielä sen ulkohuussin missä aloittivat? Sitä piti oikein useampaan kertaan etsiä ennenkuin löytyi ja (metsä)tie oli keväisin melkoista haastetta
biggrin.gif
Ja perillä ei yleensä mahtunut myymälään edes sisään, kun tilat oli täynnä joko tavaraa tai asiakkaita.

Niistä ajoista saakka olen käynyt asiakkaana ja aina on ollut tinkimätöntä palvelua isolla sydämellä.
062802jumpie_prv.gif
Ei oo ruuhka muuttunu miksikään, neliöitä ja asiakkaita on tullu samassa suhteessa lisää. Silti palvelu on pysyny yhtä hyvänä.
Neljä pyörä kauppaa ja paljon rompetta oon sieltä hakenut. Taas kun vaihdon aika tulee niin suunta on Heinolle.

biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
joo, kyllä se lielahden pulju oli piilossa, mutta toisaalta moni muu tamperelainen liike sortui yliyrittämiseen ja kalliisiin toimitiloihin lamavuosina.

tulihan siellä joskus 95? vuonna käytyä, tais olla soratie loppumatkan(tai sitä kuuluisaa lietesoratietä).

omien muistikuvien mukaan, siellä pyöri Heino suunapäänä ja yksi asentaja? varusteita oli päätykopissa niin paljon, että hyvä jos yksi asiakas mahtu sisälle
033102beer_1_prv.gif

muistan sen niin hyvin, koska olin tapellut kaasarien irroituksen kanssa boldor hondan kanssa oikein urakalla, ja pihassa oli zx10 kawasaki ilman tankkia ja näin kuinka helposti deltaboxin välissä ne kaasarit on tyrkyllä.

Kiitokset rm -heinolle.. 3 busa onnellisesti tallissa.. homma toimii, kaupan jälkeenkin
biggrin.gif

Back