Olisin ostanut Espoon liikkeestä takapenkille laukun, Bags-Connectionin tuotteen, 2 vaihtoehtoa. Kumpaakaan ei ollut Espoon myymälässä. HArjoittelijan oloinen naismyyjä ei 20 minuutin aikana saanut kysyttyä multa olenko jotain vailla kun sääti jonkun pankkikortin kanssa , meitä oli 2 pokaa koko kaupassa. Kun sitten en löytänyt enempää laukkumalleja kaupasta kun etsiskelin niitä ympäriinsä, kysyin häneltä josko olisi varastosa tai tulossa jompaa kumpaa tai molempia joista olen kiinnostunut.
No hänpä sanoi että katsele vaan tuosta kuvastosta niin sitten tilataan jos ostat...
No sainkuinsainkin hänet tilaamaan Tampereelta mallikappaleet joita käyn sitten katsomassa ja ihmettelemässä kun saapuvat. Enkä luvannut että ostan jommankumman, toki ostan jos kiinnityssysteemi vaan oman tyyppiseen peliin on hyvä.
Eniten vitutti se että olen ollut hemmetin tyytyväinen Bags-Connection käyttäjä jo vuosia ja olen kehunut ne kupruille joten moni frendi on ostanut kehujeni perusteella. Sitten kun on taas itse uutta vailla, palvelu on aika paskaa loppupeleissä.
Asiakaspalvelu ei ole rakettitiedettä, on se kumma ettei mopokaupoissa edes perusasioita osata, tässä tapauksessa ko.liike on kyseisen tuotteen maahantuoja. Tuotteet ovat kyllä erinomaisia, en niitä muuten olisi vaillekaan.