• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R.M Heino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso käsi ja syvä kumarrus Tampereen putiikille. Kyseinen liike toimitti postitse minulle tärkeän asiakirjan(huoltokirja), jonka edellinen pyörän omistaja oli onnistunut hävittämään.  
bowdown.gif

Varmasti moni muu liike olisi viitannut kintaalla moiselle pyynnölle, kun ei se tuota kassaan rahavirtaa.

Tampereen heinolta olen nyt ostanut 6 pyörää. Ei oikeastaan mitään valittamista. Välirahat, koeajot, alennukset, lainapyörät yms yms hoituu aina niin että minulle jää hyvä mieli vaikka rahaakin palaa.

Minulla on myös pelkästään hyvää sanottavaa Espoon Heinosta. En tosin ole ostanut pyörää sieltä, mutta huollattanut kyllä sekä ostanut tarvikkeita sekä varaosia.
Huollossa on kokemukseni perusteella asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Teknisiin kysymyksiin vastaaminen toimii myös siellä. Siitä erityismaininta ja kiitokset.

Useimmista autohuolloista kun on turha kysyä teknisiä kysymyksiä, koska vastaukset ovat joko puuta heinää tai sitten niitä ei saa ollenkaan.

Tuossa syksyllä ostin Heinolta ajovarusteet hyvän palvelun kera...
Oli nyt ajotakissa pettänyt vyötärö ja taskun vetoketjut, poikkesin kysymässä asiasta ja luvattiin laittaa kuntoon...
Eli kiitos Heinolle erinomaisesta asiakaspalvelusta...
bowdown.gif

Pyörää en vielä ostanut mutta palvelu on ollut 1. luokkaa... mukava asioida kun vahingossa soitin loman aikana tarjouksen tehneelle kaverille niin vastas ja jakso heittää läppääkin vielä pyöristä  
062802moto_prv.gif

*edit* Niinhän siin sit kävi et jaken kanssa kaupat tehtiin.
GSX lähti tampesteriin ja busa toimitettiin kotiovelle Kotkaan!

thumbs-up.gif

Olen joskus huollattanut pyörää Espoossa ja jotain viri osaa tilannut.Palvelu hyvää ja huollossa kyllä osataan ei valittamista
biggrin.gif

Pitää nyt meikäläisenkin tänne ruusuja laitella, Espoon liikkeeseen.. Hinnasta päästiin yhteisymmärrykseen, ja itse olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen sieltä ostettuun pyörään..
smile_org.gif

Ja terkkuja vielä sille huoltomiehelle, kiva kun käänsit takarenkaan pyörimissuunnan oikeaan...
tounge.gif

Ja juu, oli ensimmäinen kyseisestä puljusta ostettu pyörä, muttei varmastikaan viimeinen!
smile_org.gif

Äärimmäisen nopeaa palvelua varaosapuolellakin. Tilattu osa saatiin hetkessä toimitettua
thumbs-up.gif
.

Olisin ostanut Espoon liikkeestä takapenkille laukun, Bags-Connectionin tuotteen, 2 vaihtoehtoa. Kumpaakaan ei ollut Espoon myymälässä. HArjoittelijan oloinen naismyyjä ei 20 minuutin aikana saanut kysyttyä multa olenko jotain vailla kun sääti jonkun pankkikortin kanssa , meitä oli 2 pokaa koko kaupassa. Kun sitten en löytänyt enempää laukkumalleja kaupasta kun etsiskelin niitä ympäriinsä, kysyin häneltä josko olisi varastosa tai tulossa jompaa kumpaa tai molempia joista olen kiinnostunut.

No hänpä sanoi että katsele vaan tuosta kuvastosta niin sitten tilataan jos ostat...
033102ass_1_prv.gif

No sainkuinsainkin hänet tilaamaan Tampereelta mallikappaleet joita käyn sitten katsomassa ja ihmettelemässä kun saapuvat. Enkä luvannut että ostan jommankumman, toki ostan jos kiinnityssysteemi vaan oman tyyppiseen peliin on hyvä.
smile_org.gif

Eniten vitutti se että olen ollut hemmetin tyytyväinen Bags-Connection käyttäjä jo vuosia ja olen kehunut ne kupruille joten moni frendi on ostanut kehujeni perusteella. Sitten kun on taas itse uutta vailla, palvelu on aika paskaa loppupeleissä.
ghostface.gif

Asiakaspalvelu ei ole rakettitiedettä, on se kumma ettei mopokaupoissa edes perusasioita osata, tässä tapauksessa ko.liike on kyseisen tuotteen maahantuoja. Tuotteet ovat kyllä erinomaisia, en niitä muuten olisi vaillekaan.
033102beer_1_prv.gif

Niin...halpa hinta tai pieni väliraha ei tarkoita samalla hyvää palvelua, ei lainkaan. Eikä se taas tarkoita huonoa palvelua jos tavaraa ei ole varastossa. Kenelläpä olisikaan varaa pitää kaikki luetteloiden mallit/koot/värit varastossa joka hetki. Varsinkaan tässä talouden tilassa. Ja vaikka yrittäisikin, niin se viimeinenkin juuri sen sortin hilavitkutin on ehkä myyty tai varattu juuri ennen itse KUNINGASASIAKKAAN hidasta ja arvokasta paikalle lipumista.

Omalle kohdalle on kyllä osunut ihan aikuiselle asiallista palvelua oikeastaan kaikissa alan pääkaupunkiseudun liikkeissä. Paitsi Biketeamissa ja EE-Speedissä joissa tyyli mukailee seuraavan sitaatin mukaista linjaa.

Suora sitaatti: "Montakos prätkää Herra Johtajalle laitetaan" Uppoaa ehkä jollekin hiphop-lippisteinille, mutta minulle vanhalle äijälle se tarkoittaa kutakuinkin, että Tervemenoa mieluimmin muualle.

Heinolla on ollut aina ihan asiallista asiakaspalvelua. Saa katsella rauhassa ja saa tarvittaessa apua. Olen itsekin vaihtanut alaa muutaman kerran ja varmasti ollut harjoittelijan oloinen eräänkin kerran. Espoossa on nyt uutta väkeä sisäänajossa ja ehkä siellä on uusia asioita harjoiteltavana.

Semmoinen kannanotto oli tämä.

Olen saanut hyvää palvelua Espoon R.M.Heinolla, vaikka varaosaostokseni Bemariin eivät euromääräisesti ole olleet kovinkaan suuria.
Tällaisessa tapauksessa kuvittelisin meneväni vast'edeskin isommille ostoksille ko. puotiin. Hitsi, viimeksi siellä oli vaihdokkina punainen K1000, jäi vähän askarruttamaan...  
Erääseen nimeltämainitsemattomaan "kaikkioikein" kauppaan en enää mene, siellä oli päinvastainen asenne isompien ostoksien suhteen ja myös varaosatiskilläkin tunsin olevani haittana, taisin keskeyttää jotain tärkeää....  
smile_org.gif

Painavat pitkää päivää Treella kun asentajakin soitti just verstaalta kysyäkseen toiveita.
bowdown.gif

Iso käsi Mansen liikkeelle tän päiväsestä  
bowdown.gif
. Idioottina unohdin sivulaukkujen avaimet kotiin ja meinas tankkilaukku jäädä liikkeeseen, vaan sainpa samaan edulliseen hintaan sitten laukun asennuksen kaupan päälle (kyse bags connectionin quick-lock laukusta, tarttee vähän porailla ja ruuvailla, ei mikään iso homma mut harvalla porakone kulkee penkin alla mukana
smile_org.gif
). Ottaen huomioon vielä sen mikä ruuhka liikkeessä kawa-koeajojen myötä oli niin nostaa entisestään asian arvoa. Jargelle myös kiitosta hyvin hoidetusta pyöräkaupasta
smile_org.gif
Zetori tuli samaisesta puljusta siis tuossa keväämmällä hommattua.

Tampereen suuntaan ruusut minultakin ja taisipa olla juuri tuo Jakke myyjänä. Sain sähköpostitse todella asiallista palvelua ja käväisin sitten vielä liikkeessä - vahingossa Suzukin koeajopäivien aikaan - koeajamassa BMW R 1200S mallin. Kehotettiin oikein ajamaan pidempi lenkki, että tulee mopo ominaisuuksineen tutuksi.

Kauppoja ei nyt tullut, mutta eipä ollut kiinni asiakaspalvelusta.

Erittäin suuret kehut ja suositukset Tampereen RM Heinon suuntaan. Niin sitä vaihtui Suzuki isompaan Suzukiin erittäin hyvän palvelun ryydittämänä. Kaupat tehtiin Jaken kanssa.

Täytyy muuten näköjään vaihtaa avatariakin....

Jakeltahan se taas tuli vaihdettua pyörä.

Ensiluokkaista palvelua ja kaupankäyntiä, pusun oisin muiskauttanu Jaken poskelle jos en olis umpihetero.
tounge.gif

On tullut asioitua useampaan kertaan Espoon Heinolla tämän kevään aikana. Ja täytyy sanoa, että kaikki henkilöt joiden kanssa olen ollut tekemisessä, ovat hoitaneet hommansa tyylikkäästi. Lopputuloksena hyvä mieli ja tyhjä tili.

Kävin vaihdattamassa öölit ja suodattimen Espoon liikkeessä. Ottavat näköjään osan öljyistä yläkautta "imurilla". Samalla laittoivat navin can-väylään. Nyt sammuu virransyöttö naville, kun vääntää virrat pois. Espoossa on se nuorempi Bemuasentaja, joka selkeesti OSAA työnsä ja tietää olevansa asiakaspalvelija! 10+ ko. hemmolle!

Back