Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tiedä, mikä se putkisto oli. Äänet oli todella muhevat, mutta meikäläisen makuun ehkä vähän turhan voimakkaat, kun tykkään enempi hiljaisen puoleisista pyöristä. Pyörän ostin Frank Nymanilta käytettynä. Sen tiesivät kertoa, että Mototrip oli hoitanut virittämisen.Kävin tuota keltaista vaihdokkia katsomassa Bike Teamissa, siinäkin oli ilmeisesti Van Der Linden putkisto? Se on minusta ääniltään paras mitä olen Bemuissa ikinä kuullut, ja kuulemma lastukin on hyvä. MotoTrip niitä aikanaan toimitti noihin Ässiin.
Joo, toi unohtui. Pitää täysin paikkansa, virran ulosotto on hommattava, jos se puuttuu. Mulla ei ollut, ja kyllä otti päähän kaivella akkua sieltä katteiden alta.Akku hankalassa paikassa vaihtaa ja ladata (jollei ole virran ulosottoa).
Ai mitenniin hankala ladata?Joo, toi unohtui. Pitää täysin paikkansa, virran ulosotto on hommattava, jos se puuttuu. Mulla ei ollut, ja kyllä otti päähän kaivella akkua sieltä katteiden alta.Akku hankalassa paikassa vaihtaa ja ladata (jollei ole virran ulosottoa).
Ctek:in piuha kun on siellä valmiina, niin on helppoa..Akun huono sijoitus jäi mullakin mieleen. Vitutti kaivaa sitä esille tankin alta syksyisin
Ei ollut sähköjä säilytyspaikassa (vanha aitta), joten jouduin ottamaan akun irti.Ctek:in piuha kun on siellä valmiina, niin on helppoa..Akun huono sijoitus jäi mullakin mieleen. Vitutti kaivaa sitä esille tankin alta syksyisin
Pikaliitin kiinni "naps" ja lataa.