• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R6 08->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nisse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nisse

New member
yleistä pölinää pyörästä . en löytänyt vastaavaa topicia. millanen on tehtaan kurisarja 25kw?

Itseltä tuollainen löytyy.

En tosin tajua miksi joku haluaisi kuristaa 100kW->25kW.

Eihän tuo nyt voi millään tehdä koneellekkaan hyvää, kannattaa ostaa vaikka joku 250cc Kawa ennemmin kuin pilata hyvä pyörä kuristamalla.

Eihän tuo nyt voi millään tehdä koneellekkaan hyvää, kannattaa ostaa vaikka joku 250cc Kawa ennemmin kuin pilata hyvä pyörä kuristamalla.
Yksi syy, jonka itse keksin, lienee a) ei ikä/ajokorttiluokka riitä ajamaan täystehosta ja b) ei haluta pariksi vuodeksi ostaa jotain lussua joka pitää vaihtaa kokonaan uuteen pyörään kortin sen salliessa - sen sijaan että poistaa vain kuristuspalikan.

juu siis kyse onkin että katsastan vain 25kw papereille. tiedän hyvin että moottori ei tykkää. mutta siksi kysyn että poliisi kyllä pystyy kaasukahva kurit kokeilee, mutta jos tehtaan kurisarja kuristaa jollain toisella tavalla . tietäskö joku ?

juu siis kyse onkin että katsastan vain 25kw papereille. tiedän hyvin että moottori ei tykkää. mutta siksi kysyn että poliisi kyllä pystyy kaasukahva kurit kokeilee, mutta jos tehtaan kurisarja kuristaa jollain toisella tavalla . tietäskö joku ?
Suosittelisin kysymään jostain Yamaha Centeristä noista kuristuksista.

Voi meinaan olla aika erikoinen ratkaisu, kun ko. mopossa on fly-by-wire.

ilmoitan kunhan soittaa mulle takas ,kun keskolta kysyy. ja hinta tietysti
smile_org.gif
. kertokaas kokemuksia pyörästä !

Tarkkaa tietoa ei ole, mutta paikallinen diileri täällä savossa on ainakin yhden -08 kuristanut ja muutokset oli tosiaan hieman jotain muuta kun pelkkä kaasukahvan liikkeen rajoitus. Elektroniikkapuolelle pitkälle kuristus kohdistui. Empä muuten tapausta muistaisikaan,mutta pyörän omistaja oli siinä uskossa, että kuristukset saa purettua hetkessä, mihin kauppias myhäili, että saattaapi olla hiukan pojalle savottaa...

no centteristä piti soitella mulle 3 jälkeen mutta eipä ole kuulunut mitään. ei varmaan mitään uutta. mut huomenna soittoa sinne
smile_org.gif
. toivottavasti ei oo mikään tietokoneella tehtävä kuristus. sitäpä ei oikeen perusvehkeillä poistetakkaa
biggrin.gif
.

Ei tä viellä mitää.. Tiedän henkilön joka on kuristanu R1.... siinä vittu nerouden huipentuma...

Muutenki mulle kyllä sanottu ettei yamahalla oo ees omia kuristussarjoja r6 enää

juu elikkä kaasukahvasta kuristetaan. ja hintaa 178e. 120e on työt ja kuriste osa(t) loput
biggrin.gif

Yksi syy, jonka itse keksin, lienee a) ei ikä/ajokorttiluokka riitä ajamaan täystehosta ja b) ei haluta pariksi vuodeksi ostaa jotain lussua joka pitää vaihtaa kokonaan uuteen pyörään kortin sen salliessa - sen sijaan että poistaa vain kuristuspalikan.
Paitsi että sen 2 vuoden aikana kusiaisen arvo laskee enemmän kuin jonkun halvemman pikkupyörän -> 2 vuoden kuluttua sinulla olisi vähemmän ajettu tai uudempi pyörä samalla käytetyllä pääomalla.

Mitenkäs muuten noi vakuutukset menee kuristetuissa vehkeissä? onko niissä halvemmat vakuutukset kuin täysitehoisissa? Jos ei merkittävää eroa ole, niin en kyllä nää mitään järkeä ostaa tehokasta kusiaista ja jurnuttaa sillä pintakaasulla kahta vuotta.

Paitsi että sen 2 vuoden aikana kusiaisen arvo laskee enemmän kuin jonkun halvemman pikkupyörän -> 2 vuoden kuluttua sinulla olisi vähemmän ajettu tai uudempi pyörä samalla käytetyllä pääomalla.

Mitenkäs muuten noi vakuutukset menee kuristetuissa vehkeissä? onko niissä halvemmat vakuutukset kuin täysitehoisissa? Jos ei merkittävää eroa ole, niin en kyllä nää mitään järkeä ostaa tehokasta kusiaista ja jurnuttaa sillä pintakaasulla kahta vuotta.
eikös se teho/paino suhteella mene 25kw/166kg?. muistaakseni ei ole sama kun tt
smile_org.gif

Back