No niin, alkaa selkiämään. Tod näk tänään lähtee mun omalla kustannuksella tilaus pilottikamasta joka menee Scuuballe koeajoon. Jos potikat ja paineanturi toimii, niistä saadaan tod näk paketti joka mennee yhdessä RaceDACin kanssa tuonne 550-600€ hintahaarukkaan, riippuen siitä niputetaanko mukaan tarvittava sovitin jarruihin. Suurimmassa osassa mopoja on M10x1 tai M10x1,25 banjopultti, ja ainakin ameriikan ihmemaassa olisi tarjolla sopiva banjopultti johon pääsisi jopa suoraan ruuvaamaan tuon anturin kiinni.
Ko ratkaisu on sellainen jota myös oikeiden (lue = v*tun kalliiden) datankeruujärjestelmien valmistajat käyttää. Niissä on myös ratkaisuja, jotka neuvoo sahaamaan jarruletkun poikki, ja laittamaan T-kappaleen väliin. Mutta mä en aio sellaista alkaa välittämään, joku sen kuitenkin jättää löysälle ja enkelikuoro kutsuu... Paljon vähemmän epäonnistumisen mahdollisuuksia jos kasataan vain osia.
Näin ollen tavalliselle tunarille melko simppeli asennus, normaali jarrujen ilmauksen haaste mutta muuta ei pitäisi olla. Potskuille kiinnitykset + tietty toi pyöräkohtainen kaasunasennon tunnistimen tiedon ryöstö.
Alustava suunnitelma on seuraavanlainen. Jos tää mun kustannuksella oleva pilotti on menestyksekäs, kerätään 10setin porukka, joka saa tähän pilottihintaan romut. Määräalennuksen sai tavarantoimittajalta kun tilaa 20kpl potskuja ja 10kpl paineantureita.
Seuraavissa erissä hinta noussee. Koska jotain vaivanpalkkaa tekijälle on saatava. Mutta olkoon tämä 10 tilaajaa se isompi pilotti. Edelleen se joka haluaa, saa toki ite hankkia RaceDACin ja ostaa vaikkapa AIMilta potskut ja rakentaa itse. Hinta silloin pelkille antureille tällä kokoonpanolla 460£ + RaceDAC.
Kun tää eka pilotti on tehty, alan keräämään nimiä. Kommentoikaa nyt ainakin aidosti setistä kiinnostuneet jotain. Saatavuus mennee parhaimmassakin tapauksessa joka tapauksessa syyskuulle.
PS. Sitten kun on tietoa että jarruja ei vaan käytetä, kaasua avata ja lisäksi alusta toimii, niin aina voi syyttää renkaita