• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rasittava mainos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hauska se on! Piti katsoa loppuun asti.

Ymmärrän aloittajan närkästyksen silti hyvin... Toisto on prseestä.

Voi olla hauskakin mainos, ei ole napannut katsoa tällaisen pakkosyötön jälkeen.

Hatuttaa nämä pop-upit, ollaan menossa aivan väärään suuntaan jos ensin myydään tämän tyyppisiä haltuunottoja verkkosivulle ja sen jälkeen neuvotaan asentamaan adblockereita sun muuta. Kuka silloin voittaa? Ei ainakaan nykyiset ja tulevat mainostajat, jotka sitä rahaa yrittävät yhdistykselle kiikuttaa.

Pidän erittäin hienona, että yhdistys on onnistunut saamaan mainostajia ja toisinpäin että mainostajat ovat huomanneet foorumin tehon.

Itsekin mainonnan parista leipäni saavana totean kuitenkin, että tässä tapauksessa yhdistyksen ansaintakiima on vienyt voiton käyttäjäystävällisyydestä.

Hah! Ihan hauskahan toi on, eikä foorumin käytettävyys oo ainakaan kohdallani kärsinyt.
Eihän toi lähe ees soimaan jos hiiren kursori ei oo päällä. Ja mikäli näin pidämme jäsenmaksut maltillisina ja sivustot+kauppa ainakin
tulevaisuudessa toimivana, niin eips haittaa!
Toki jos suurempaa ryhmää häiritsee niin kannattaa miettiä onko mainoksien pakko olla tuommosia pop-up tyyppisiä..

Itse mainoksestahan ei tässä ollut kyse, se ihan sama mitä siellä mainostetaan jos mainoksen tekninen toteutus on noin tökerö ja ärsyttävä.

Minä toivon että ne mainokset pysyy jatkossa siellä yläpalkissa ja ovat hiljaa ellei niitä ihan tarkoituksella klikkaa, ettei käy niin kuin monelle muulle sivustolle eli vähennän (tai lopetan) käyttöä sen takia kun ärsyttävät mainokset hyppii silmille... Mun mielestä joku raja pitää olla mainosteten asiallisessa toteutuksessa ja tuo ne ylitti.

Itse en ollut edes huomannut että mainosta klikkaamalla sen saisi soimaankin, mulka tuo mainos näkyi vain etusivulla eikä keskustelualueella, ja se välähti alas ja takaisin yläpalkkiin niin nopsaan etten ehtinyt häiriintyä. Nyt olen taas jonkun aikaa ollut pelkän puhelimen netin varassa ja tällä surffaillessa ei ole kyseinen mainos näkynyt.

itse en kyllä usko, että sivuston ylläpidon hinta täytyy mainoksilla kattaa. Serveri yms maksut ei ole juuri mitään.

vähän sama väite kuin, että sakkovaroilla korjataan teitä. NOT.

todellä ärsyttävä mainos ja vaikuttaa todella amatöörimäiseltä, ihan kuin sivut olisi jollain ilmaisella serverillä jotka juuri pukkaa tuollaista romua sivujen päälle, mainokset sivureunaan tai yläreunaan kunnolla, eikä mitään pop uppeja. Siis kuka myöntää, että on keksinyt tuon tai pitää sitä hyvänä ideana. Double face palm...

JT

Hyvä mainos tuo on ja kyllä minusta löysä raha kannattaa ottaa aina pois kuleksimasta. Kyllä niitä kumeja on ainaki kerran kesässä hyvä vaihtaa, vähintään tarkistaa kunto.

Eihän nyt vaan ole niin, että sama porukka joka mukisematta katsoo Iltalehden videosivujen puolen minuutin mainokset katsoakseen jotain märkää kania, rutisee täällä jostain välähtävästä pop-upista :p

Minusta on hienoa, että noin helposti saadaan forumille lisätuloja.

Sitäpaitsi aihe on vallan tärkeä, kuten rantailekin tuossa totesi!

Rikkoo alastullessaan kaikki alleen jäävät linkkinappulat tuosta ylhäältä (käytössä Firefox).

Harmittaa tossa mainoksessa se, että kännykällä kun yritän tulla sivustolle, niin aina mainoksen ilmaantuessa yhteys katkeaa, ja tulee ilmoitus "internet pysäytetty." Ei voi tulla sivustolle enää kuin läppärillä..

kuka olisi valmis tekemään ostopäätöksen kyseisen mainoksen peruusteella?
itse en tee yhtäkään ostopäätöstä mainosten peruusteella,saatika mainosten jotka hyppivät silmille :thumbup:

itse en tee yhtäkään ostopäätöstä mainosten peruusteella,saatika mainosten jotka hyppivät silmille :thumbup:

Hienosti tuo kannustaa kielteiseen päätökseen kyseisen tuotteen suhteen.

Paljaalla vetäminen onkin parasta! On vaan sitten tarkkaa puuhaa.

Olisipa itse muuten yhtä puupää, ettei ympärillä oleva informaatio vaikuttaisi ollenkaan omaan tekemiseen.

omasta mielestäni nuo vilkkuvat bannerit ja hyppivät mainokset paremminkin karkoittaa kuin houkuttelee maksavia asiakkaita.

hallituksella varmasti löytyy dataa miten päin tuo menee, ilmeisesti (ja toivottavasti) kassavirta kulkee sisään eikä ulos? :)

(ja kyllä, olen äänestänyt tästä asiasta jaloillani 8v jäsenyyden jälkeen)

Back