Ai toukokuussa Kemoraan jo, mahtavaa!
Mut pääseekö kilvettömällä sun päville? Jos lupaa ajaa nätisti
Eri pyörillä eri taktiikat, kuten sanoit. Kusiaisella kun on se 3000-4000rpm:n käyttöalue jolla pitäisi pärjätä. Mikä kilonen pyörä se muuten on jossa on viisi vaihdetta?
Se karusellin oikea oli ainoa paikka missä pääsi hyvin bomberista (se mp-foorumin turbo-R1 kuski) ohi, tosin sillä oli silloin turbossa jotain vikaa, koska ei se niin paljon suorilla päässyt pakoon kun normaalisti.
Jos nopeuseroa on enemmän niin pääseehän sitä mutkassa kuin mutkassa ohitte, mutta lähes samaa nopeutta ajavaa kilosen kuskia on vähän hankalaa ohittaa jarruissa kun aina jää suorilla. Tiukemmissa mutkissa taas on etulyöntiasema pienemmällä pyörällä joten esim juuri se yllämainittu ulostulo on mitä mainioin ohituspaikka, siinä pääsee ampaisemaan tarpeeksi nopeasti ulos niin ettei se kilosen kuski ehdi sisäpuolelle ennen viimeistä vasuria, jos se nyt sitä yrittäis.
Se mainitsemasi Kemoran ensimmäinen mutka (eli lähtö->pääsuora) on toinen paikka missä putki on ottanut kiinni (ainakin erään porttihenkilön kertoman mukaan) omasta fillaristani, eka oli mparkin ensimmäinen mutka. Puhdas vahinko, mutta säikky iskee vasta varikolla kun itsekin huomaa jäljistä tai saa tietää siitä. Oma vessa vanhempaa "touring" mallia kusiaisesta, näillä uusilla 2003> ei taida tapahtua ilman että sattuu.
Heh, tähän puhesävyyn alkaa tottua, tuleekohan siitä tapa vai iskeekö käytöstavat/suhteellisuudentaju/vaatimattomuus. Minä syytän ZetaR1:stä uhoiluhalustani, hän aloitti
Mä meinaan muuten olla viimeinen postaaja tässä threadissä, mutta jatka vaan, musta on ainakin hauskaa puhua ratahommista. Tai inttää, ihan miten vaan