Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 8175
katso liitettä 8176
Näissä kuvissa olevassa pyörässä se iskari on käännetty. Tosin on vähän erilainen iskari muuten. Ajatus olisi iskari uusia muutenkin, jäykempää ja säädettävää olisin tuohon laittamassa.
Mutta mutta, siitä iskarin käännöstä ylösalaisin! Onko sillä vaikutusta toimintaan?

Sain vihdoin aikaiseksi irrottaa alkuperäisen ohjaustangon ja pääsin tiputtamaan keulaa kokeeksi hiukan.
Reilusti jäykemmät jouset tohon keulaan pitäisi ehdottomasti saada.

Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta onko ne jouset vaan lyhyemmät ja jäykemmät. Vai tuliko jotain holkkeja mukana madaltamiseen? Jos sulla on, ja tod näk on, sama keula kuin mulla, ei siinä ole viittä milliä enempää esijännitystä alunperin. Eli lyhyemmillä jousilla siellä olisi tyhjää heti eikä se normaalisti hyvä asia ole sekään.
Mä ostin nyt oman sorvin ja kohta kokeilen pyöritellä madallusholkit itse.
En ole vielä omaa keulaa (Brembon valmistama) purkanut, mutta uskon uusien olevan ns.vakiopituiset. Sama holkkien lyhennys operaatio itselläkin edessä siis. Pystyisikö niitä alkuperäisiä holkkeja lyhentämään? Vai täytyykö tehdä uudet?
Ajattelin madaltaa omaa K75S keulaa kolmioiden läpi. Onko siinäkin tuo 30mm maksimi? Haluan cliparit yläkolmion päälle ja yhtenään se kiinnitys on 40mm korkea. En ole vielä hommannut clipareita tosin...Onko ehdotuksia?

Alkuperäistä en raaskisi millään ostaa, ovh motonetissä 250€