E
Esso.k
Guest
Pari mopoa tullut vedettyä ns. keulaperää totaalisen päreiksi eikä pienessä mielessäkään käynyt, että olisin ryhtynyt tehtailemaan vakuutuspetosta, vaikka molemmissa varkausvakuutus olikin. Ja ei tommosen kilvettömän arvon määrittely mitenkään vaikeaa ole, samalla tapaa niiden arvon määritys toimii toteutuneiden kauppahintojen mukaan mukaan kuin kilvellisissäkin.
Ainakaan mulle eivät Pohjolasta maininneet mitään erikseen kilpailukäytöstä, vaan ihan pelkästään kilvettömän vakuutuksesta puhuttiin. Eikä nuo kilvettömien vakuutukset ole aiemminkaan kilvellisten hintoihin vaikuttaneet, kun on eri tuotteista kyse. Tosin siihenhän tämä nykyinen hinnoittelu tulee johtamaan, että porukka ostaa kilpipelin kilpuriksi. Itseasiassa mun edellinen laitehan oli kilvellinen peli.
joo my bad siis muistin et täälä oli jollaki pohjola antanu hinnaeriksee ajoharteluu ja kilpailuu en semmosta kuitekaa enää löydä-
tarkotin et kilvettömii on luultavasti aika vähä sanotaa vaikka se 200 ni yksiki iso kaato missä ollaa teholla vaikka 10 päivää ja saikulla kolomekuukautta laittaa senhetkisen hinnottelun iha päin peetä- et posketon hinta voi olla vaan tapa kompesoida sitä riskiä tai antaa viestii ettei me tomottii oikeen haluttaskaa- sit taas jos kaikilla olis se tavalline liikennevakuutus ni tietty ne heijastuis myös katukuskin hintoihi-
yleesä kun yhtiöt hinnottelee ittesä pihalle tai ei yksinkertasesti edes myy vakuutusta kute toi varkausvakuutus nii siihe liittyy joku epämieluisa tekijä- mun veikkaus oli et se on tuo kohonnu varkaus tai paloriski mikä voi johtua sitte noide montakertaa puutteellisesta lukitussyteemistä ja paloriskin nousun nyt varmaa kanssa korkeepi ku katuajosa tai mistä tahasa maan ja taivaa välillä vaikka et niitä olis ilmotettu suhteettoma paljo varastetuks-