• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Ratapäivät 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ratavastaaville kysymys...

Varattu paikat hitaasta pe-la juhannuksena Kemorasta. Onko mahdollista vaihtaa keskiryhmään ? Paikkoja sielllä oli molempina päivinä keskiryhmässä vapaana.
Hitaassa tuli periä vastaan koko ajan ja kouluttaja lätkäisi keskiryhmän tarran keulaan ja ajamaan sinne ?

Varattu paikat hitaasta pe-la juhannuksena Kemorasta. Onko mahdollista vaihtaa keskiryhmään ? Paikkoja sielllä oli molempina päivinä keskiryhmässä vapaana.
Hitaassa tuli periä vastaan koko ajan ja kouluttaja lätkäisi keskiryhmän tarran keulaan ja ajamaan sinne ?
Kauppaa hitaan lippu eteenpäin ja osta kaupasta lippu keskiryhmään. verkkokauppa ei oikein taivu noihin muutoksiin, eikä niitä myöskään viime vuosien kokemusten takia haluta manuaalisesti tehdä.

Kauppaa hitaan lippu eteenpäin ja osta kaupasta lippu keskiryhmään. verkkokauppa ei oikein taivu noihin muutoksiin, eikä niitä myöskään viime vuosien kokemusten takia haluta manuaalisesti tehdä.
ok.

Jos joku haluaa luopua 13.8. Alastaron keikan keskiryhmän lipusta, niin eikun yhteydenottoa numeroon nollaviisnolla-3525536, tattis!

Johtuen ratavastaavien orgin ulkopuolisten aktiviteettien määrästä loppukauden ratapäivien liput tulevat jäsenistölle myyntiin aiemmin luvatusta poiketen tiistaiaamuna 28.6.2011 ja muille 4.7.2011. Tarkkaa aikaa en uskalla luvata, mutta ennen klo 08 joka tapauksessa.

No voi svidu. Mun kello näyttäis kaheksaa ja päivämääräkin on kait 28.6. Kohta pitäis vain poiketa tehtaalle
sad_orig.gif

Nyt on osa, kai kaikki loputkin tulee nyt eikä enää kolmatta myyntiä järjestetä?

Edit: olen näköjään nopeampi täällä kuin radalla, pikkuhiljaa niitä sieltä tulee lisää
062802jumpie_prv.gif

Juu, kiittäkää kattista, sillä itse olin onnistuneesti unohtanut koko asian ja ajelin tyytyväisenä kohti pohjanmaata. Nyt jäsenistön liput on kuitenkin myynnissä ja ei-jäsenten liput tulevat myyntiin kuten aiemmin ilmoitin.

Joku häikkä tos nyt on. Valittaa, että ei voi varata samalle päivälle kuin yhen lippuvuoron, mutta kun kaikki on eri päiville otettu. hmm..

edit. no joo, yritän yksitellen ostaa.

Juu, kiittäkää kattista, sillä itse olin onnistuneesti unohtanut koko asian ja ajelin tyytyväisenä kohti pohjanmaata. Nyt jäsenistön liput on kuitenkin myynnissä ja ei-jäsenten liput tulevat myyntiin kuten aiemmin ilmoitin.
Olihan tämä taas vähän ripuloiden hoidettu. Se sähköposti-ilmoitus ORG!in jäsenille vaikka viikon etukäteen olisi erittäin tarpeellinen, ohihan tämä olisi mennyt jos ei kaveri laitellut viime yönä tekstiviestiä. Jos se toppahousumotoristijäsentä haittaa että kaksi kertaa vuodessa tulee rata-aiheista sähköpostia niin vetäkööt turvaliiviinsä.

Juutanalle pitää vittuilla sitten naamatusten lisää.

biggrin.gif

Nuin, tuli varattua loppukesäkikin tekemistä.

Ajattelin jopa Ahvenistolle uskaltautua. Siitä voi kyllä tulla varsinainen katastrofipäivä.
omg.gif

Näyttää liput menevän kuin kuumille kiville. Nyt kaupassa 'huoltokatko, kauppa avautuu pian uudelleen' =) Sain sentään kahteen tapahtumaan lipun ennen sitä.

Olihan tämä taas vähän ripuloiden hoidettu. Se sähköposti-ilmoitus ORG!in jäsenille vaikka viikon etukäteen olisi erittäin tarpeellinen, ohihan tämä olisi mennyt jos ei kaveri laitellut viime yönä tekstiviestiä. Jos se toppahousumotoristijäsentä haittaa että kaksi kertaa vuodessa tulee rata-aiheista sähköpostia niin vetäkööt turvaliiviinsä.

Juutanalle pitää vittuilla sitten naamatusten lisää.

biggrin.gif
Juu olis påp joku mainos asiasta. Itse huomasin ihan vahingossa aiheen, kun ei siitä ollu ilmoitusta etusivulla eikä muutakaan etukäteisinfoa. Eipä sillä muuten niin väliä, mut tietty kielipitkällä yritin saada liputusvuoroja halutuille päiville
tounge.gif

Noh, parille päivälle varattu vuorot, et katsoo miten sitä R6R:ää uskaltaa radalla ajaa
biggrin.gif

Loppukesän päiville voisi taas avata topikkeja kun ehtii. Voi huudella mökkipaikkoja yms.

Kolme reissua tuli varattua ml. Pohjanmaa.

Back