• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Ratapäivät 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttää tuo tuotekoodi olevan joka päivälle sama ettei se hirveästi kerro
omg.gif
Eikös jokainen itse tiedä mille päivälle ja mihin ryhmään ilmoittautui?

Onneksi oli lista päivistä tulosteena, johon merkkasin ko. päivän  
lookaround_orig.gif
Joo toki mutta kun katsoi ostoskoria missä on kasa samoja tuotteita niin meinaa iskeä epävarmuus et tulikos nyt oikeat päivät
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

Onnistuin! Muutama liputusvuoro ja yksi vuoro oli pakko ostaa tässä vaiheessa.
*pyyhkii tuskanhikeä*

7:lle päivälle tuli taas ahneuksissaan ostettua ajoja. Tosiaan tuossa kuitti mailissa olis ollu kiva nähdä joku ero ostettujen kohteiden välillä.

edit. Toisekseen, ainakin Juhannuksen ajojen threadin voisi avata aikaseen, kun hiukan olis pohdintaa se tiimoilta. Millainen meininki odotettavissa? Vielä en uskaltanu siihen ostaa paikkaa...

Kyllä minulla näkyy päivämäärät.

Milloin kauppa aukesi, kun koko aamun päivystin koneella, mutta en päässyt .orgiin sisälle ollenkaan?

Kyllä minulla näkyy päivämäärät.

Milloin kauppa aukesi, kun koko aamun päivystin koneella, mutta en päässyt .orgiin sisälle ollenkaan?
Hyvä että ovat saaneet tuon päivämäärä-fiban korjattua.

Joskus vähän yhdeksän jälkeen oli saatu serveri kuntoon ja sivut auki, 9:29 on oma vahvistumeili kaupasta lähtenyt.

No voihan kukkanen...ainoat järkätyt päivät Motoparkissa sattuu just Jukolan viestin kanssa samaan viikonloppuun
sad_orig.gif
Nyt joutuu pohtimaan kumpi harrastus on rakkaampi.

Harmi kun Motoparkissa on vain yksi viikonloppu, nyyh. Noh voihan sinne mennä muuna ratapäivänäkin.

Mitä koulutusryhmän koulutus sisältää (ratakoulutusta vai maantieajokoulutusta)? Ja onko hitaassa ryhmässä ollenkaan ajokoulutusta? Olen ajanut neljä kesää, käynyt muutaman kerran radalla - kumpi on oikea paikka minulle?

Mä laitan noi kurssikuvaukset näkyville illalla. Eilen ei sattuneesta syytä onnistunut.

Hei,

Mites kun varasin 16.5. ahvenistolle paikan koulutusryhmään liputtajana. Nyt eräs ystäväni sanoi, että ei pitäisi olla mahdollista moinen? Eli onko mahdollista olla liputtajana ja osallistua koulutukseen vai pitääkö hommata keskinopeaan liputuspaikka. Toinen kysymys, että mikäli ei ole mahdollista, niin miksi se olisi verkkokaupassa kuitenkin valittavana
biggrin.gif

Onhan se vähän hankalaa olla yhtäaikaa kurssilla ja lipun varressa. Käytännössä sun liputusvuoro tullee viime loppukauden tapaan olemaan loppupäivästä jossa siitä on kurssin käymisen kannalta vähiten haittaa, joskin haittaa siitä on silloinkin.

Kemorat varattu. Vähän erilainen juhannus tiedossa  
062802moto_prv.gif

Pakun vuokrausta / mökkeilyjä alettava suunnittelemaan jo hyvissä ajoin, polttelee!

edit.  Toisekseen, ainakin Juhannuksen ajojen threadin voisi avata aikaseen, kun hiukan olis pohdintaa se tiimoilta. Millainen meininki odotettavissa? Vielä en uskaltanu siihen ostaa paikkaa...
Noi on tarkoitus saada auki, kunhan aikaa niiden runoilemiseen löytyy. Tässä vaiheessa prioriteettilistan kärjessä oli ratapäivien saaminen myyntiin.

Oliko vakuutusten kattavuudesta olemassa jo jotain infoa? Lähinnä Turvan suhtautuminen Ahveniston Koulutusryhmän sessioon kiinnostaa. Selvittelin jo itse Turvasta asiaa, mutta haluavat tarkempaakin tarkemman selvityksen kuka kouluttaa, mitä kouluttaa, missä kouluttaa (tää on jo tiedossa) ja miten kouluttaa ja miks.

Kemorat varattu. Vähän erilainen juhannus tiedossa  
062802moto_prv.gif

Pakun vuokrausta / mökkeilyjä alettava suunnittelemaan jo hyvissä ajoin, polttelee!
Suosittelen aloittamaan jo mökin metsästyksen jussia varten, Huhtaniemen mökkikylä on jo perinteisesti myyty täyteen. Tammikuussa oman mökkini varasin ja 2 jäi enää silloin vapaaksi....

Oliko vakuutusten kattavuudesta olemassa jo jotain infoa? Lähinnä Turvan suhtautuminen Ahveniston Koulutusryhmän sessioon kiinnostaa. Selvittelin jo itse Turvasta asiaa, mutta haluavat tarkempaakin tarkemman selvityksen kuka kouluttaa, mitä kouluttaa, missä kouluttaa (tää on jo tiedossa) ja miten kouluttaa ja miks.
Moro Riittaliisa koulutusryhmässä sä mitään muuta kun pakollisen liikennevakuutuksen tarviit kuunnella ja tehdä mitä sanotaan niin pääset fizun kanssa ehjänä kotiin. Tolla radalla kannata konttailla kun on kaiteet mihin nojailla kurveissakin.
Mukaan vaan.
062802moto_prv.gif

Oli jo hankala saada mökkiä Vetelistä juhannukseksi.
Onnistuin siis juhannuksena ajellaan rataa ympäri.
nettimokki.fi oli viel pari kalliimpaa mökkiä vapaana ja masala.fi leirikylästä löytyy kuulemma viel pienempiä mökkejä.
Ilmoitin vaan asiasta nyt kun tuntuu noi mökit katoavan todella äkkiä alta.

Back