sanoi:
Niinpä, eihän siihen oikeastaan tarvisi kuin yhden email-linkin ja boksin, ja sitten loput hoituukin käsipelillä
Niin, tarkoitin että tätä lausetta en tosta sun ensimmäisestä vastauksesta osannut yhdistää mihinkään korjattavaan kohtaan. Se meni hieman ohi...
Muutkin asiat mulla saattaa mennä helposti ohi, joka varmaan selittää monia puutteita täällä.
Tämä nyt vaan ei auennut.
sanoi:
Niinkö? No ehkä se osaltaan selittääkin osan ongelmista.
Kertaahan nyt, mitä tuo alussa oleva siis tarkoitti. Email-linkki ja boksi? Saataisi nyt yksi ongelma täältä ainakin pois.
sanoi:
No näiden viestien perusteella näyttäis siltä että ilmeisesti ei aina saakaan asiaansa perille. Oiskohan turhankin monimutkainen tai kankea systeemi?
Ainoo ongelma tässä topicissa lukuunottamatta sitä ettet ole saanut vastauksia joihinkin privaviesteihisi taisi olla toi että ilmo oli poistunut kahden viikon jälkeen ilmottautumisesta, kun maksua ei ollut suoritettu. ilmo-härvelissä tosiaan sellainen feature, että ilmottautuminen poistetaan automaattisesti, jos maksua ei tule parissa viikossa. Tästä oli jäänyt huomautus pois, jonka nyt sinne lisäsin. My Bad. Niin, ja noista sun privaviestiongelmista en mitään tiedä, koska niitä et ainakaan ole tainnut mulle lähetellä?
sanoi:
Vai onko kenties asioista vastaavilla puuhamiehillä tai -naisilla liian vähän aikaa ja/tai motivaatiota homman hoitoon?
Muista en tiedä, itselläni on liian vähän motivaatiota. Ainakin näin kesällä. Ei vaan ole napannut istua koneen äärellä säätämässä, keksinyt kaikkea mukavampaa. Mutta eiköhän tää taas loman jälkeen tästä lähde.
sanoi:
Omat kokemukset ovat samansuuntaisia. Esim. sinne alkukuun kolmipäiväiselle Motopark -keikalle alunperin ilmoittauduin, nimi ilmestyi ilmottautuneiden listalle, tosin mitään kuittausta sähköpostiin tai muuten ei tullut, ei ilmoittautumisen vahvistuksesta, maksun vastaanotosta tai muustakaan, eikä esim. henkilökohtaisella sähköpostilla tapahtuneesta peruutuksesta.
Noniin, tämä nyt oli jo hyvää palautetta. Toi ilmo ei tällä hetkellä lähetäkkään meiliin mitään, ilmoittautuneet näkyvät tossa pääsivulla. Ehkä tietenkin olisi selkeämpi, jos myös meiliin jokin vahvistus tulisi. Voisinpa vaikka jossain vaiheessa viritellä. Nämäpä juuri näitä kohtia missä voi tekijöiltä asioita mennä vähän pieleen, kun itse pitää jotain asiaa itsestäänselvyytenä, ja tulee sokeaksi "typerille toteutuksille". Esim juuri se, että muut kanssa tajuaisivat katsoa ilmo-sivulta mihin on ilmottautunut, ja onko oma nick vahvistettujen joukossa, mutta ehkä tähän sitten tarvitaan jotain lisäinfoa. Tai siis tähdennystä sille, että jos oma nick on ilmottautuneiden joukossa, se tarkoittaa sitä että on ilmottautunut. Tai jos se siirretty vahvistettujen ja maksaneiden joukkoon, on maksu myös tullut perille. Siitä ettet ole taas saanut johonkin viestiisi vastausta, en osaa sanoa mitään. Itse en viitsinyt lukea ylläpidon meilejä tossa noin kolmeen viikkoon, kun olin reissussa, joten niitäkin varmaan jäänyt vähän roikkumaan, ja vastauksia ei ole tullut.
Mut tällasta tää on, yritetään ny kuitenkin.