Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sweat.joo...voi kestää hetken mut tulee...
Niin. Ja mistähän moisen faktan repäisit? Noita koppia on UK:ssa tyrkyllä suhteellisen usein, eikä ole todellakaan mikään keräilykohde.Jos se on yamahan alkuperäinen koppa mikä peittää sen takaistuimen niin ei kannata alkaa mihinkään 350RD:seen alkaa sitä virittelemään kun joku jenkki keräiliä maksaa sulle 200 dollaria siitä samoin tein...
Jenkkilässä voi olla nuo RG:n kamppeet vähän hakusessa ja sen takia kalliita. Näistä ei ole mulla muuta kuin mututietoa.aattelin vaan kun tollasta 200 usd hintaa saa maksaa RG500 vastaavista. Vai onko niitä myynnissä jossain halvalla?
RD500 (Eurooppa) ja RZ500 (Australia, Uusi-Seelanti, Kanada & US?) sama pyörä teräsrungolla, mutta RZV500 (Japani) alurungolla.RD500 teräsrunkolla ja RZ / RZV alumiinirunkolla muistaakseeni.
Juu... lämmittää vieläkin....Jep. RD ja RZ on periaatteessa sama pyörä. RZ-mallia, jota jenkkiläänkin viety, taitaa olla saastenormien vaatimusten mukaan katalysaattori ja eri kaasarit yms. pientä eroa. RZV on alurungolla.
Tuossapa yksi kuva, jossa näyttäisi olevan tuo takasitsin koppakin:
![]()
Suomessa ei minun muistini mukaan (lue: jostain olen lukenut/nähnyt kuvia) koppa kuulunut vakiona mukaan. Muiden maiden markkinoilla on saattanut olla vakiovaruste.Ilmeisesti RD500:een sai tälläisen kopan uutena mukaan??? RG500 vastaavista pyydetään järkyttäviä hintoja. Siihen se oli optio eli sai jos maksoi. Jos jollain jäänyt RG500 vastaava nurkkiin saa tarjota.
En ole muuten ikinä nähnyt Suomessa RD500:sta liikenteessä ja tiedän ainoastaan yhden henkilön kenellä tuollainen on laitettuna. Ja tiedän yhden ketä on tuollaisen ruttutukkuun ajanut. Montakohan Suomeen tuotu uutena? Juttua lisää jos löytyy!
Moni 4-tahti mies ihmeissään kun RD500:een koneen näkee atomeina. Ei ole ihan yhtä yksinkertainen laitos kun esim. RG500.....
wow.... tosihienoTässäpä kaksitahtifriikeille yksi herkku, jossa RD500 moottori. Muut osat sitten ovatkin vähän sieltä ja täältä. Runko on modattu TZR250.