Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää paikkansa. Tutun myyjän kanssa juttelin niin kuulemma ihan muutama -09 pyörä on tollasella kilvellä ja tänä vuonna kaikki.Ainakin 2010 rekisteröidyissä moottoripyörissä on numerot ylimpänä ja kirjaimet alhaalla...![]()
Mulla on huhtikuussa rekisteröity pyörä ja on vielä kirjaimet ylhäällä.Ainakin 2010 rekisteröidyissä moottoripyörissä on numerot ylimpänä ja kirjaimet alhaalla...![]()
^Sen ennakkoilmoitus on täytynyt olla ennenkuin tuo järjestyksen muutos on tullut.Mulla on huhtikuussa rekisteröity pyörä ja on vielä kirjaimet ylhäällä.Ainakin 2010 rekisteröidyissä moottoripyörissä on numerot ylimpänä ja kirjaimet alhaalla...![]()
2008 kun olin konttorilla kömpijää kilvittämässä, niin sanoivat että käyttävät hyllyssä olevat kilvet pois ja sen jälkeen kääntyy kirjainten ja numeroiden järjestys. Eli vähän joka konttorilla on ilmeisesti tuo muutos toteutunut eri aikaan. Viime kesänä näin jo näillä nurkilla uuden mallista kilpeä, mutta omaan pyörään tuli vielä vanhalla järjestyksellä.^Sen ennakkoilmoitus on täytynyt olla ennenkuin tuo järjestyksen muutos on tullut.Mulla on huhtikuussa rekisteröity pyörä ja on vielä kirjaimet ylhäällä.Ainakin 2010 rekisteröidyissä moottoripyörissä on numerot ylimpänä ja kirjaimet alhaalla...![]()
Näinhän se menee. Vanhat käytetään ensin pois. Mulle on osunut molempia tänä vuonna kun olen käyttänyt eri konttoreita.2008 kun olin konttorilla kömpijää kilvittämässä, niin sanoivat että käyttävät hyllyssä olevat kilvet pois ja sen jälkeen kääntyy kirjainten ja numeroiden järjestys. Eli vähän joka konttorilla on ilmeisesti tuo muutos toteutunut eri aikaan. Viime kesänä näin jo näillä nurkilla uuden mallista kilpeä, mutta omaan pyörään tuli vielä vanhalla järjestyksellä.^Sen ennakkoilmoitus on täytynyt olla ennenkuin tuo järjestyksen muutos on tullut.Mulla on huhtikuussa rekisteröity pyörä ja on vielä kirjaimet ylhäällä.Ainakin 2010 rekisteröidyissä moottoripyörissä on numerot ylimpänä ja kirjaimet alhaalla...![]()
Joku blackbirdin omistaja varmaan mahtoi olla kateellinen tuosta rekkarista. Sitähän ois melkeen jopa kannattanut yrittää kaupata, että suostuu vaihtamaan kilven toiseen, jos joku haluaisi tuon itselleenHeh, offtopickia pukkaa, mutta kaverilla oli aikanaan Yamaha RD 125 vm. 84, jossa oli rekkari XX-1. (äx äx - yksi) Monesti mietitty, että oliko sattumakilpi, vai onko joku tuohon aikaan ottanut kevariin kalliin erikoiskilven.Jospa täältä vaikka löytyius henkilö, joka osaisi kertoa tuohon vastauksen![]()
![]()
erikoiskilpiä on saanut tilattua vasta vuodesta 1989, mutta tuota vuotta ennen on saanut "suhteilla" sopivan kilven eikä se ole maksanut mitään.Heh, offtopickia pukkaa, mutta kaverilla oli aikanaan Yamaha RD 125 vm. 84, jossa oli rekkari XX-1. (äx äx - yksi) Monesti mietitty, että oliko sattumakilpi, vai onko joku tuohon aikaan ottanut kevariin kalliin erikoiskilven.Jospa täältä vaikka löytyius henkilö, joka osaisi kertoa tuohon vastauksen![]()
![]()
mm. MM-300 -kilpi on samalla omistajalla sekä autossa että moottoripyörässä, toki näitä löytyy paljon muitakin.muistaakseni ainakin pari vuotta sitten, suomessa oli kaksi kappaletta kilpeä LUU-5. toinen, se legendaarinen, on sodankylän poliisilla autossa ja toinen muistaakseni jokin hd.
tietty hieman ihmeellistä että kaksi samanlaista kilpeä, mutta toisaalta, kai tien päällä viranomainenkin erottaa kumpi on pyörä ja kumpi auto..![]()
Ei tarvi olla erikoiskilpi.Tuossa ei mainita mainitsemaasi yhdistelmää, mutta uskoisin kyseessä olevan erikoiskilpi josta maksettu extra hinta kuten joissain autoissakin