Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voitko laittaa hieman tarkempaa tietoa että mikä pyörä kyseessä ja kuinka vanha jne? Kestikö siinä kauan? Voitko antaa sen tarkan osoitteen jos veisin oman pyöräni sinne myös..Juuri käytin tuontipyörän konttorilla ja 100€ katsastus ja 24,50€ kilpi. Siinä Kehä-III:n varressa Jumbon kohdilla. Ei ole maksettu mainos.![]()
Heh, mun Ducatista ei katsottu kuin runkonumero ja tyyppikilpi ja homma oli sillä selvä. Olisi varmaan mennyt "läpi" vaikka ilman vilkkuja ja renkaita.GoldWing 1500 -88, ja koska kyseessä on noin vanha vehje, niin sille ei ole mitään erikoisia päästö, tms. vaatimuksia, joten sen katsastus oli helppoa. Katsoi pihalla jarrut, valot, vilkut, renkaat, runkonumeron ja korvakuulolla äänet. Asiallinen ja nopea palvelu (olin varannut ajan etukäteen), kesti ehkä kaikkineen (katsastus ja kilvitys) n. 20 min.
Tuolta varaamaan aikaa.
Ei mulla ainakaan rekisteröintikatsastus ollu mikään isokaan katselmus ,katsi ei koeaja eikä katso oikeestaan mitään muuta kun sen että rungonnumero täsmää papereiden kanssa.voitko laittaa hieman tarkempaa tietoa että mikä pyörä kyseessä ja kuinka vanha jne? Kestikö siinä kauan? Voitko antaa sen tarkan osoitteen jos veisin oman pyöräni sinne myös..Juuri käytin tuontipyörän konttorilla ja 100€ katsastus ja 24,50€ kilpi. Siinä Kehä-III:n varressa Jumbon kohdilla. Ei ole maksettu mainos.
Täällä maalla ne ei ymmärrä mitään näistä tuonti vehkeistä![]()
![]()
Suomi rupesi (tältä osin) seuraamaan EU:n lainsäädäntöä vuonna 2008: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=371.0Mitähän tuo sanamuoto "ei enää tarvitse suorittaa" mahtanee tarkoittaa?