Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
Mikäs tuote kyseessä, oletko laittanut sähköpostiviestiä shoppiin tai soittanut perään?2kk oon odottanu tuotetta. Kohta se taitaa unohtuakki.
Pistäpä vaikka puhelinta peliin, niin tutkitaan: 0400-441677
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs tuote kyseessä, oletko laittanut sähköpostiviestiä shoppiin tai soittanut perään?2kk oon odottanu tuotetta. Kohta se taitaa unohtuakki.
Saapa nähdä saako vielä vapuksi pyörää käyttöön.Eturengas melkein sakkorengas,eikä takanakaan ole paljon pintaa jäljellä![]()
Tilasin pari mezleleriä,ei oo vielä näkynyt.Tulisipa kohta.
Ja entäs sulle, mitäs puuttuu?Liitynpä minäkin kuoroon. Tulispa kohta.
Vastasin viimeisimpään sähköpostiisi juuri, siitä parhaiten ilmenee mitä oon maksanuJa entäs sulle, mitäs puuttuu?Liitynpä minäkin kuoroon. Tulispa kohta.
Tänään tuli eka lasti Misukkaa, huomenna eka satsi Diablo Corsa III ja Perjantaina tai Maanantaina lisää Metzeleriä. Jos siis kyse oli renkaista. Kriegan reppuja saatiin juuri ja Schuberthin kypäriä saapunee alkuviikosta yms.
t. Pekka
Jeps, eli tuo setti on seuraavassa lastissa mukana kyllä ja pitäisi olla alle laitettavissa heti kun Kalle palaa Unkarista eli ensiviikon Torstaina. Misukoista tuli hiukan reilu puolet tänään ja kaikki loput myydyt +varastorenkaita aivan kohta.Vastasin viimeisimpään sähköpostiisi juuri, siitä parhaiten ilmenee mitä oon maksanuJa entäs sulle, mitäs puuttuu?Liitynpä minäkin kuoroon. Tulispa kohta.
Tänään tuli eka lasti Misukkaa, huomenna eka satsi Diablo Corsa III ja Perjantaina tai Maanantaina lisää Metzeleriä. Jos siis kyse oli renkaista. Kriegan reppuja saatiin juuri ja Schuberthin kypäriä saapunee alkuviikosta yms.
t. Pekka![]()
Lyhyesti: setti asennettuna Pilot power 2 CT 180 leveällä takarenkaalla.
Muutama viikko takaperin rakensin vanerista rampin et sain mopon ulos, eli ei tälläkään enää niin hirmu kiire ole, kunhan sais talven korvilla edes kun mopoo taas takas sisälle pusketaan.Ok, kiitokset.Moro,Tilasin lastausrampin reilu kuukausi sitten, maksoin sen ja lähetin kopion kuitista samana päivänä.
Ei ole vielä tullut ja sähkärillä kysellyt pariin otteeseen, ei vastausta.
pahoittelen mokaani, jostain syystä tuo aiempi viestisi on mennyt ohi silmien. Välillä tuo duunikone nielaisee jotkin meilit eikä läppärillä löydy niitä enää. Liekö jokin roskapostifiltteri turhan agressiivinen Elisalla.
Edellisellä kerralla ramppi saapui noin viikossa ja tsekkaan sitä paraikaa, missä viipyy. Jos ei tukusta löydy heti, niin tsekkaan muualtakin. Vahvistelen vielä asiaa sulle tässä heti alkuviikosta.
Anteeksi vielä kerran kämmi.
t. Jyväskylän messumatkasta toipuileva Spagu
Juu ja tänäänkin taas metsästelin noita ramppeja, eikä tukkuihin jostain syystä vieläkään ollut tullut lisää sitä oikeaa tavaraa. Kyllä mä uskon että jollekin niitä saapuu kohta.Muutama viikko takaperin rakensin vanerista rampin et sain mopon ulos, eli ei tälläkään enää niin hirmu kiire ole, kunhan sais talven korvilla edes kun mopoo taas takas sisälle pusketaan.Ok, kiitokset.Moro,Tilasin lastausrampin reilu kuukausi sitten, maksoin sen ja lähetin kopion kuitista samana päivänä.
Ei ole vielä tullut ja sähkärillä kysellyt pariin otteeseen, ei vastausta.
pahoittelen mokaani, jostain syystä tuo aiempi viestisi on mennyt ohi silmien. Välillä tuo duunikone nielaisee jotkin meilit eikä läppärillä löydy niitä enää. Liekö jokin roskapostifiltteri turhan agressiivinen Elisalla.
Edellisellä kerralla ramppi saapui noin viikossa ja tsekkaan sitä paraikaa, missä viipyy. Jos ei tukusta löydy heti, niin tsekkaan muualtakin. Vahvistelen vielä asiaa sulle tässä heti alkuviikosta.
Anteeksi vielä kerran kämmi.
t. Jyväskylän messumatkasta toipuileva Spagu![]()
Kyllähän meiltä saa lahjakortin, jolla sitten taas saa ihan mitä vaan tavaraa, joita hyllystä tai tilaamalla tukuista saa.Miksei Reliatec:llä ole liikkeestä ostetun käyttämättömän tavaran palautusoikeutta?
siis jos liikkeestä käy ostamassa esim. ajovarusteita, että saa rahat takaisin.
Tiedän ettei liikkeellä ole velvollisuutta ottaa tuotetta takaisin.
Mutta esim. Storm ja Nakkilan mopo ovat ottaneet ja rahat saanut takaisin.
Kiitos erittäin paljon positiivisesta palautteestasi.Pistetääs ekaa kertaa palautetta:
Nyt yhteensä kolmet kengät kyseisestä liikkeestä ostaneena voin vain suositella! Palvelu pelannut erittäin hyvin sekä sähköpostiin vastailtu typeriin kyselyihini parin tunnin viiveellä![]()
Ainoana kehitettävänä kohtana pidän sitä, että jos jokin tuote myöhästyy, tulisi siitä ilmoitus eikä tarvitsisi itse kysellä. Tosin ymmärtäähän sen, jos jokaisesta tuotteesta ei muista informoida varsinkaan näin kevät aikaan kun kyselyitä ja tilauksia liikkuu joka suuntaan.
Kiitos kuitenkin erittäin hyvistä kaupoista! Olen varmasti asiakkaanne jatkossakin.
EDIT: Tuli tänään TCX Xsquaret postissa, kiitos!
Mun mielestä tämmösistä viivästyksistä ja pitkistä toimitusajoista olisi ihan reilua mainita verkkosivullakin tilauksen teon yhteydessä KISSAN kokoisilla kirjaimilla. Itse en ainakaan ollut varautunut näin pitkään toimitusaikaan kypärää tilatessa (kohta 5 viikkoa eikä loppua näy?).
Jos tämä viestiketju olisi osunut ennen tilausta eteeni, niin olisin todennäköisesti tilannut potan eBaystä. Ajattelin kuitenkin tällä kertaa laittaa sen pari kymppiä lisää eBayn hintaan, koska luulin saavani rojut rivakasti samalla tukien suomalaista yritystä.
Sinänsähän palvelu muutoin pelaa sen parikymppiä paremmin kun eBayn myyjien kanssa keskimäärin, mutta kun se suurin osa hinnasta muodostui kuitenkin siitä kypärästä jota ei näy eikä kuulu. Onneks noi kelit on vielä semmosia ettei ihan päivittäin tuu pöristeltyä. Sitten harmittais vielä enemmän.
Pahoittelen erittäin paljon asiaa.Ainakin omaa qwestiä olen odotellut jo kolme viikkoa, joten ei taida hyllystä löytyä. Saisipa tuonne sivuille kunkin tuotteen kohdalle jonkun hiha-arvion toimitusajasta.
Joo, risut kehittää enemmän kuin kehut.Nyt täytyy heittää hiukan risuja!
Tilasin Pirelli Diablo Corsa 3 renkaat 22.2. ja tänään sitten vihdoin tulivat. Toimitusaika oli hel..tin pitkä, mutta ilmeisesti muut kuin Reliatec oli syyllisiä. Maksoin setistä 279 € plus toim.kulut ja kierrätysmäksut, eli n. 298€ Nyt ovat hinnastossa 259,95 pakettihintana.
Renkaita asentaessa huomasin, että takanen on 3408 paistoa!!! Tilatessa oli kyllä puhetta, että ko. rengastyyppiä ei enään valmisteta. Se olisi ollutkin ok, jos paisto olisi ollut viime vuodelta. Etunen on muuten 0211...
Soitin asiasta ja kuulemma kaikki Corsa 3 takaset ovat 08 paistoa, en tiedä onko tuollaisella ajoihini mitään vaikutusta, mutta olisin uusia ostaessani mieluusti halunnut myös uudet! Puhelimessa sanottiin, että siksi ne oli niin "halvat", miksi ei hinnastossa mainita, että kyseessä on vanhoja renkaita??? Pikaisella surffailulla esim Rengas-online kauppaa ko. renkaita 263,10 ja se sisältää postikulut!!!
Kuten kirjoitin jo, että onko noilla vanhoilla renkailla mitään vaikutusta ajoihini, mutta tuleviin ostoksiin varmasti on!
Eli kaikki joille on tärkeämpää tuo renkaan ikä, niin tarkistakaa minkä ikäiset renkaat olette saaneet tai saamassa!!!
Ja edelleenkin odotellaan...Kiitos nopeasta vastauksesta! Vielä kun se rengas saapuisi niin ollaan kaikki tyytyväisiä: sinä, minä ja pyörän uusi omistaja joka Viragoa yhä odottaa...Jeps, kiitokset, eiköhän tuohon jokin kumi löydetä, jos ei juuri tuo tilattu sattuisi ilmestymään. Tosiaan kaikki tukkurien lastit on olleet 2-8 viikkoa myöhässä tehtailta, joka on aiheuttanut kaikenlaista ylimääräistä säätöä juuri tähän kun kausi viimein alkaa.YV laitettu.Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Jos nakkia ei ala kuulua niin palautatteko rahat jos käyn hakemassa paikalliselta renkaan alle (tosin reilusti kalliimpaan hintaan) mutta nyt tämä homma ei kyllä toimi kuten pitäisi olla!
Terveisin
-Petri-
t. Spagu
Mutta eiköhän tuo homma ala pelittää kun renkaat nyt viimein saapuu ja saadaan varastoonkin kumia.
Viimevuoden luvut ylittyi kimppatilauksessa aika lailla ja kun kaikki tapahtui noin kuukauden viimevuotta myöhemmin, niin kun se kausi nyt viimein alkaa, niin kiire tulee asennusten ja toimitusten kanssa monille.
Pientä kärsivällisyyttä, niin kaikilla on renkaat alla kyllä. Jos kumit vaatii välitöntä vaihtoa, niin ota suoraan yhteyttä. Kyllä noita toimituksia saadaan siten säädettyä, että ei tartte kankailla ajella.
Ensiviikolla on saapumassa parisen sataa rengasta, jotka kattaa aika hyvin puuttuvien toimitusten tarpeet.![]()
No eipä näkynyt kuormakirjassa vieläkään. Vaihdetaan merkkiä, niin saadaan tuo spesiaalikokoinenkin rengas toimitettua.Ja edelleenkin odotellaan...Kiitos nopeasta vastauksesta! Vielä kun se rengas saapuisi niin ollaan kaikki tyytyväisiä: sinä, minä ja pyörän uusi omistaja joka Viragoa yhä odottaa...Jeps, kiitokset, eiköhän tuohon jokin kumi löydetä, jos ei juuri tuo tilattu sattuisi ilmestymään. Tosiaan kaikki tukkurien lastit on olleet 2-8 viikkoa myöhässä tehtailta, joka on aiheuttanut kaikenlaista ylimääräistä säätöä juuri tähän kun kausi viimein alkaa.YV laitettu.Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Jos nakkia ei ala kuulua niin palautatteko rahat jos käyn hakemassa paikalliselta renkaan alle (tosin reilusti kalliimpaan hintaan) mutta nyt tämä homma ei kyllä toimi kuten pitäisi olla!
Terveisin
-Petri-
t. Spagu
Mutta eiköhän tuo homma ala pelittää kun renkaat nyt viimein saapuu ja saadaan varastoonkin kumia.
Viimevuoden luvut ylittyi kimppatilauksessa aika lailla ja kun kaikki tapahtui noin kuukauden viimevuotta myöhemmin, niin kun se kausi nyt viimein alkaa, niin kiire tulee asennusten ja toimitusten kanssa monille.
Pientä kärsivällisyyttä, niin kaikilla on renkaat alla kyllä. Jos kumit vaatii välitöntä vaihtoa, niin ota suoraan yhteyttä. Kyllä noita toimituksia saadaan siten säädettyä, että ei tartte kankailla ajella.
Ensiviikolla on saapumassa parisen sataa rengasta, jotka kattaa aika hyvin puuttuvien toimitusten tarpeet.![]()
![]()