Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno homma. Anteeksi vielä turha viivästely.Moro
Piuha onnellisesti perillä![]()
Nytpä on ihan suomeksi laitettu Reliatec tilaus, kuten ehdotitkin.Samoin, ihan ykkösluokan palvelua, ja hinnatkin kohdallaan.Mä olen ainakin ollut tyytyväinen ko. firman toimintaan. Sieltä olen ostanut gummini ja ajovarusteet itselle ja vaimolle. Ovat todella auttavaista porukkaa.![]()
Sellainen vinkki Reliatecille, että tilausvahvistus-sähköpostissa kannattaisi aina olla lähettäjäFIRMAN nimi selkeästi. Ainakin mulla meni yksi tilausvahvistus roskapostien joukkoon kun se näytti aivan siltä, ulkomaisen oloinen tuntematon lähettäjä ja tyypillinen FW: ORDER + rimpsu numeroita ym. eikä suomen sanaa eikä Reliatec-nimeä tai muuta selkeästi erottuvaa. Noita spämmimeilejä tulee kymmeniä päivässä, deletoin ne tarkemmin lukematta, koska niiden "kaava" on aina sama.
Nytpä on sitten viimeinkin työn alla tuo merkkikohtainen hakukone.Mulla olisi pieni ehdotus noihin web-sivuihin liittyen. Eli web-sivujen käyttö helpottuisi ja tehostuisi melkoisesti, jos sinne laittaisi merkki ja mallikohtaiset lvalikot/luettelot. Eli esim. pakoputkiosastolle tekisi sellaiset valikot, mistä voi valita merkin ja mallin, jonka jälkeen siinä näkyisi sitten mitä on saatavilla juuri kyseiseen pyörää.
Tai toinen vaihtoehto, olisi että rek.num. perusteella saisi listattua kaikki mahdolliset osat mitä on tilattavissa (taitaa olla aika vaikee tehdä)
Lisäksi jokaiselle tuotteelle esimerkkikuvat, helpottaa kummasti tuotteen ostamista.
Tässä on muutama idea, jotka tulivat mieleen kun vierailin web-sivuilla. Erittäin kattavat sivut kyllä olivat, onneksi tällaisia on olemassa. Kaupankäynti helpottuu kummasti![]()
![]()
![]()
Nyt olisi kiva tietää, mikä tapaus kyseessä.Ei voi kehuja antaa, tuote toimitettiin virheellisenä ja oikaisu luvattiin lähipäivinä. Kuukausia on jo mennyt eikä mitään ole kuulunut.![]()
Sori tästä, luulin että tämä on palautekanava kyseisen liikkeen palveluun liittyen. Enkä marmattanut netissä paskasta palvelusta HETI, vaan kun sattui selatessa tämä palsta silmiin, niin ajattelin kertoa kokemukseni... Pyörä on ollut jo yli kuukauden käytössä ja hymy ei meinaa kypärään mahtua. Mahtava ajella kun on lunta ja pakkasta.sanoi:..ja virheitä sattuu silloin tällöin, ei niistä pidä ottaa itseensä ja marmattaa heti netissä paskasta palvelusta.
Olen tosi pahoillani, jos puheluihin on mielestäsi vastattu jotenkin huonolla asenteella.No, hoidin asian toista kautta kuntoon. Asenne millä puheluihini vastailtiin, sai minut hoitamaan asian toista kautta kuntoon.
Mutta siis sain tuotteet toimimaan ilman tätäkin yritystä, enkä ole katkera sen enempää.
Olen oppinut vuosien saatossa että jos reklamaatio ei liikettä kiinnosta ensi ilmoittamalla, vielä vähemmän se kiinnostaa jatkossa. Joten nykyisin en jaksa soitella ja käyttää aikaani moiseen riitelyyn, vaan käytän tarvittaessa rahaa ja hoidan asiat muualla kuntoon niin saan hommat toimimaan. Jatkossa etsitään sitten uusia liikkeitä.
Menestystä webshopille kumminkin... ei se teille mitään vaikutakaan jos minä köyhä en teille vähiä pennosiani kanna![]()
Sitten Garille
Sori tästä, luulin että tämä on palautekanava kyseisen liikkeen palveluun liittyen. Enkä marmattanut netissä paskasta palvelusta HETI, vaan kun sattui selatessa tämä palsta silmiin, niin ajattelin kertoa kokemukseni... Pyörä on ollut jo yli kuukauden käytössä ja hymy ei meinaa kypärään mahtua. Mahtava ajella kun on lunta ja pakkasta.sanoi:..ja virheitä sattuu silloin tällöin, ei niistä pidä ottaa itseensä ja marmattaa heti netissä paskasta palvelusta.
Siis kyseessä olikin vain suomenkielinen ohje, eikä niinkään virheellinen tuote (no ksl:n mukaan Suomessa po suomalainen ohje tms)Ei voi kehuja antaa, tuote toimitettiin virheellisenä
Olen tosi pahoillani, jos puheluihin on mielestäsi vastattu jotenkin huonolla asenteella.
Mikäli oikein ymmärsin, on kyseessä ollut toimittamaton Suomenkielinen asennusohje ACEWELL-mittariin, joka oli tosiaan yksinkertaisesti messujen järjestelyhulinassa unohtunut hoitaa, elikkä kääntää paikalliselle kielelle ja toimittaa asiakkaalle eli sinulle.
....
Vielä kerran pahoittelen mokaani.
Ja ilman muuta haittaa, jos et oman mokani takia halua meiltä ostaa. Kyllä meille on äärimmäisen tärkeää, että kaikki asiakkaamme ovat toimintaamme tyytyväisiä.
Kiva kun sait sen meetterin toimimaan. Jatkossa niihin tulee se ohje myös Suomeksi.Tämähän menee jo jauhamiseksi, mutta en pidä virhettä isona ja sain homman toimimaan. Kuten jo kirjoitin, toivotan hyviä jatkoja, ja jatkan tyytyväisenä eteenpäin. Ja tämä asian täällä loppuunselvittely liikkeen puolelta osoittaa että halua on asia selvittää.
Kyselin tosiaan englannin tai suomen kielistä ohjetta ja lupauksen siitä sain, sitten kun ei ole kuin ruotsinkielinen josta ei edes värejä ymmärrä mitä mihinkin pitäis kytkeä eikä ohjeista mitään, niin kyllähän se hermostutti. Mutta sain mittarin toimimaan ja kaikki OK. Netistä löytyi ohjeet englanniksi niin niillä pääsi eteenpäin.
Syy tämmöisten tuotteiden suomesta ostamiseen on minulla palvelu ja suomenkieliset ohjeet. Käytetään nyt tätä mittaria esimerkkinä, ei mikään huipputekninen eikä julman monimutkainen tuote, mutta hintaa kumminkin niin ettei montaa viitsisi rikkoa testailemalla, niin mielellään ostaa suomesta vähän kalliimmalla että saa ohjeet joita ymmärtää. Asun pikkukaupungissa jossa ei MP-tavaraakaan ole hyllyssä juuri sytystulppaa ja sisärengasta enempää. Kaikki tulee käytännössä tilattua netin kautta, ja palautetta annan kyllä kohtuu herkästi, esim. tämä ohje. Sinänsä ei suuri virhe tuotteessa mutta kun Suomesta ostaa niin toivoisi saavansa suomalaisen ohjeen.
Tämän nyt kohua herättäneen palautteen annoin siitä kun pyysin sitä suomalaista ohjetta (eli tuotteessa olevan virheen korjaamista) niin se luvattiin toimittaa aivan pikapuolin, eikä sitä kuulunut. Oletin moisen "aivan pikapuolin" jälkeen että ohje on jäänyt kys. mittarista pois, ja siksi harmistuin kun sitä ei tullutkaan.
Sitten kaikille .orggilaisille joita .org! web shoppia kohtaan osoittamani kritiikki on järkyttänyt, esitän nöyrimmän anteeksipyynnön.![]()
Pekka Lehtiselle kiitos kun jaksoit asiaa täällä jauhaa, hyviä jatkoja teille...![]()
Sydäntälämmittävää palautetta. Suuret kiitokset siitäViimeksi kun kävin ajo kengät ostamassa piti myyjältä kysyä että tappioksiko myyt oli vertigo corsat sen verta edulliset![]()
Todella hyvä palvelu ja ne hinnat![]()