• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Reliatec

Laittaisitko vielä hiukan viestiä, mikä mielestäsi erityisesti mättää, niin osataan puuttua oikeisiin asioihin kun tuota uutta versiota tehdään paraikaa.

Sen verran parannusta on piankin luvassa, että ajokenkien, kypärien ja vaatteiden esilletuontia muutetaan siten, että vaatteen ulkoasu tulee olemaan ensimmäisenä ja sitten vasta tilattavat koot, jolloin niiden selailu helpottuu tuntuvasti. Tuo lajittelu on nyt jo käytössä Sidin ja TCX:n tuotteissa.

Lisäksi useita tuoteryhmiä yhdistetään ja sievennetään, että haku helpottuu.

Muita korjauksia sitten palautteen mukaan. Nytkin shopin pitäisi toimia jo kaikissa selaimissa, mutta jos sillä puolella on jotain ongelmaa, niin tahtoo tietää..
Esim juuri nuo muutokset on sellaisia.

Ainakin Opera:lla etusivu venyy oikealle yli ruudun.

Noin yleisesti ottaen, aika naurettavaa on se että lähes jokaisen 50 000 tuotteen tiedoissa lukee ajankohdasta riippuen:
KEVÄTTARJOUS!!! SIKANETTOJOULUKIMPPAJAKAIKILLEMUILLEKKIN TARJOUS!!!
Puuttuu vain kukertavankellertävä vilkkuva TARJOUS!!!-giffi, niin pääsis oikein kunnolla vanhanajan pilipalikauppojen tunnelmaan.

Pientä hifistelyä: kun selailee tuotteiden hintoja, niin:
OVH(ALV22%)Tarjoushinta(ALV22%)Varastokpl on kasassa vierekkäin.

Ja miksi alvit pitää mainita jos myynti on yksityisille?

Jotakin tuoteryhmää klikkaamalla koko ryhmä aukeaa suoraan listana, joistakin joutuu taas klikkailemaan pitkin ja poikin ja siltikään listassa ei ole kuin yksi tuote.

Ulkonäön graafinen kokonaisuus on ihan samaa sillisalaattia kuin yllä mainitut pikkuseikat mitkä tekee koko kaupasta lievän sillisalaatin. Miksi esim on tyhjä Jälleenmyyjät-lista?

Vasemman sarakkeen vierityspalkki on turha, jos noita alakategorioita hieman ryhmittelisi ja laittaisi ne aukeamaan vasta tarvittaessa.

Koko pää sivun staattinen leveys vs aukeava lista menee hieman leveämmäksi.

Joo, oishan noita lisääkin, mut jos lähtis ajeleen välillä.  
smile_org.gif
Kiitokset taas.

Eikun tuo on juuri sitä mitä halutaan kuullakin. Samoilla linjoilla ollaan about kaikesta.

Eli työn alla pidetään kunnes uusi shoppi pelittää kunnolla. Ei haluta tehdä mitään "Sampo"-luokan mokia asiakkaiden kustannuksella.

Nykyinen shoppi kummiskin pyörii ja ns. kanta-asiakkaat paljolti tietää mitä mistäkin löytyy.

Uusilla asiakkailla sitten helposti meneekin sormi välillä suuhun ja sehän on huono juttu se.

Mä yritin hakea tänään tuotteita hakusanalla cb 1300, löytääkseni kaiken mitä k.o. pyörään saa.

Tulos: Lista tuotekoodeja jotka eivät paljasta mikä verme on kyseessä. Bagstereita oli toki paljon, oikein kuvan kanssa
tounge.gif

Tarvittavat kamat sai Stormilta, vaikka niiden webshoppi on ihan yhtä surullinen
crazy.gif

Mä yritin hakea tänään tuotteita hakusanalla cb 1300, löytääkseni kaiken mitä k.o. pyörään saa.

Tulos: Lista tuotekoodeja jotka eivät paljasta mikä verme on kyseessä. Bagstereita oli toki paljon, oikein kuvan kanssa  
tounge.gif

Tarvittavat kamat sai Stormilta, vaikka niiden webshoppi on ihan yhtä surullinen
crazy.gif
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä siihen piti löytää? Hakukonetta varaosille rakennellaan uusiksi paraikaa nimittäin.

Mutta kuten sanottu, kesken on shopin tietokanta tällä hetkellä mitä pyöräkohtaisiin osiin tulee.

Valmistumisaika hakukoneelle toivon muk. vielä tässä kuussa.

Ruusuja Org! WebShopiin. Mukavaa ja hyvää palvelua.
Ekaa kertaa tänään käväsin mestoilla ja tulen varmasti toistenkin!

ps. Panssari tuntuu hyvältä selässä.
smile_org.gif

edit:
Niin ja kun kaikki on kehuneet edellisissä viesteissä "poikia", niin ekat ruusut menee kyllä suoraan mua palvelleelle nätille leidille.
thumbs-up.gif

Mites noitten renkaitten kanssa? Ilmeisesti Reliatec ei vaihda rekaita alle, joten joten... Onko siinä ketään ihan vieressä joka tekee työt ja vielä järkevällä hinnalla?

Tarttis ajaa pyörällä pihaan ja mielellään sitten naapurissa vaihtaa uudet kumit...

Aamulla katsoin että tilaamiani renkaita oli varastossa ja kyselin että sopiiko tulla noutamaan - toivotettiin tervetulleeksi. Eipä sitten paikanpäällä ko. renkaita löytynytkään, kumpaakaan. Vitutti. Vaihtoehtoja tietysti tarjottiin, mutta tällä kertaa ei kiinnostanut.

No huomiseksi lupasivat, josko sitten löytyisi. Näitä hukkareissuja on aina niin kiva tehdä, varsinkin työaikana.
veryangry.gif

Tässä kuukauden verran ootettu richan reppuu, näytti et löytyy varastost mut eipä oo vielkää saapunu.
Mistä lie johtuu mut ehkä se sielt joku päivä tulee
Tuossa on ollunna se tyypillinen eli saldovirhe, mutta odotellaan kuitenkin suht pian saapuvaksi, eli nyt n.viikossa. Kerro jos meinaa päre mennä. Jostain syystä reput yms. on hiukan myöhässä tälle kaudelle

t. Spagu
Onko kappa 48 laukkuun sopiva selkänojan valmistus loppunut? reilu kuukausi sitten tilasin jarruvalon kyseiseen laukkuun ja lukkosarjan, valo ja lukot tuli mut noja uupui... Eikä lähetyslistassa ollut mainintaa tuleeko "jälkijunassa". Soitin sit ja asiaa tiedustelin niin silloin oli selvittelyssä saako nojaa vaiko eikö
wink.gif
mailiakin olen laittanut ja kysellyt mut vastausta en ole saanut, keljuttaa hieman kun kuitenkin maksettu...
sad_orig.gif

ois kiva jos sais tietoo vaikka sähköpostiin jos tavarantoimitus kestää palvelu hyvää vaikka murisin vähän.Ei muuten valittamista.t.ceparin ketjuja kaipaillut

Tässä kuukauden verran ootettu richan reppuu, näytti et löytyy varastost mut eipä oo vielkää saapunu.
Mistä lie johtuu mut ehkä se sielt joku päivä tulee
Tuossa on ollunna se tyypillinen eli saldovirhe, mutta odotellaan kuitenkin suht pian saapuvaksi, eli nyt n.viikossa. Kerro jos meinaa päre mennä. Jostain syystä reput yms. on hiukan myöhässä tälle kaudelle

t. Spagu
Onko kappa 48 laukkuun sopiva selkänojan valmistus loppunut? reilu kuukausi sitten tilasin jarruvalon kyseiseen laukkuun ja lukkosarjan, valo ja lukot tuli mut noja uupui... Eikä lähetyslistassa ollut mainintaa tuleeko "jälkijunassa". Soitin sit ja asiaa tiedustelin niin silloin oli selvittelyssä saako nojaa vaiko eikö  
wink.gif
mailiakin olen laittanut ja kysellyt mut vastausta en ole saanut, keljuttaa hieman kun kuitenkin maksettu...  
sad_orig.gif
Pahoittelen odotuksen harmitusta.
Kyllä se noja sieltä vielä tulee.

Jos päre palaa, niin rahat saa kyllä takaisin. Mutta jos se noja kuitenkin tuntuu tärkeemmältä, niin odotus yleensä palkitaan.

Kaikkea ei tukkuri Allrightikaan tässä kiireaikaan tunnu oikein nopsasti saavan jos on varasto päässyt loppumaan.

Valitettavaa ja odotushan on aina "hauskaa" eli ikävää.

t. Spagu

hee, tääl saap valittaa... no miekii kuukaus takaperin etunakin tilasin ja maksoin, ei sillä et sillä kiire olis (ku ei pysty ajaan ny) mut ei oo tullu mitään infoo mikä o tilauksen status..

Aamulla katsoin että tilaamiani renkaita oli varastossa ja kyselin että sopiiko tulla noutamaan - toivotettiin tervetulleeksi. Eipä sitten paikanpäällä ko. renkaita löytynytkään, kumpaakaan. Vitutti. Vaihtoehtoja tietysti tarjottiin, mutta tällä kertaa ei kiinnostanut.

No huomiseksi lupasivat, josko sitten löytyisi. Näitä hukkareissuja on aina niin kiva tehdä, varsinkin työaikana.
veryangry.gif
Saitkohan sitten ne renkulat?

Anteeksipyynnöt sinullekin, kun saldot mättää välillä eri syistä, niin toki olisi fiksuinta juosta varastoon katsomaan, että onko ne rillat siellä oikeestikin, ennenkuin juoksuttaa asiakasta.

Osasyy tuohon saldojen heittoon tulee siitä, että jotkut tilaajat tekee noutaessaan "takin käännön" ja ottaakin toiset renkaat kuin oli tilanneet, eri syistä. Silloin pitäisi sitten heti tehdä systeemiin vastaavat korjaukset. No, kas kun muutama asiakas on kassalla jonossa, niin laput jää pöydän nurkalle välillä päiväksi-pariksi ja sinä aikana saldot sitten on pielessä sekoittamassa myyjärukan päätä.

Tää on tätä. Yritetään parhaamme mutta se ei aina riitä.

ois kiva jos sais tietoo vaikka sähköpostiin jos tavarantoimitus kestää palvelu hyvää vaikka murisin vähän.Ei muuten valittamista.t.ceparin ketjuja kaipaillut
Onkos ketjut jo saatu? Tän osion yksi pikku ongelma on se, että nikin takaa ei pysty etsimään ko. trabelia toimituksessa kun ei tiedä kenen tilauksesta on kyse vaan tarttis oikean nimen, jotta asia aukeaisi.

Laitatko info@reliatec.com viestiä sinäkin, jos vielä ketjut ja päre on venytyksessä eli tavara toimittamatta.

t. Spagu

joo shupertin s1 kirkastavisiiriä edelleen odotellaan, kun se meni piloille sateessa (huurteenestokalvo).... laitoin vanhan takuuseen sinne kuukausi sitten, mut uudesta ei oo tietookaan
nixweiss.gif

oon pariin otteeseen laitellu sähköpostia ja soitellu, mut eipä oo ollu vaikutusta asiaan.....

joo shupertin s1 kirkastavisiiriä edelleen odotellaan, kun se meni piloille sateessa (huurteenestokalvo).... laitoin vanhan takuuseen sinne kuukausi sitten, mut uudesta ei oo tietookaan  
nixweiss.gif

oon pariin otteeseen laitellu sähköpostia ja soitellu, mut eipä oo ollu vaikutusta asiaan.....

Käsittämätöntä..

Kiitos viestistä ja pahoittelut ongelmasta. Outoa jos olet soitellutkin, että mihin se visiiri on sitten voinut kadota matkalla.

Voitko vaikkapa soittaa vielä kerran, niin asia saadaan tutkittua ja hoidettua loppuun. 09-477 87 275 (arkisin klo 9-17) (Pelkkä Nikki kun ei kerro meille valitettavasti kenestä on kyse)

Jos ko. visiiri ei esim. lähetyksestä huolimatta ole tullut perille niin saadaan Itellan lähetys tutkittua. Olisikohan mahdollista että on mennyt väärään osoitteeseen tms.?

Meillä on nimittäin ollut ko visiirejä koko ajan ja kaikki takuuvisiirit on aina välittömästi toimitettu kun risa on saatu meille. Välillä myös ensin toimitettu uusi asiakkaalle ja odoteltu risaa sitten takaisin.

Joka tapauksessa sinulle lähtee visiiri heti kun vain soittelet niin että oikea osoite yms. selviää.

Pahoittelut harmista.
t. Pekka Lehtinen

Mä olen ainakin ollut tyytyväinen ko. firman toimintaan. Sieltä olen ostanut gummini ja ajovarusteet itselle ja vaimolle. Ovat todella auttavaista porukkaa.
smile_org.gif

Mä olen ainakin ollut tyytyväinen ko. firman toimintaan. Sieltä olen ostanut gummini ja ajovarusteet itselle ja vaimolle. Ovat todella auttavaista porukkaa.
smile_org.gif
Samoin, ihan ykkösluokan palvelua, ja hinnatkin kohdallaan.

Sellainen vinkki Reliatecille, että tilausvahvistus-sähköpostissa kannattaisi aina olla lähettäjäFIRMAN nimi selkeästi. Ainakin mulla meni yksi tilausvahvistus roskapostien joukkoon kun se näytti aivan siltä, ulkomaisen oloinen tuntematon lähettäjä ja tyypillinen FW: ORDER + rimpsu numeroita ym. eikä suomen sanaa eikä Reliatec-nimeä tai muuta selkeästi erottuvaa. Noita spämmimeilejä tulee kymmeniä päivässä, deletoin ne tarkemmin lukematta, koska niiden "kaava" on aina sama.

smile_org.gif
Samoin, ihan ykkösluokan palvelua, ja hinnatkin kohdallaan.

Sellainen vinkki Reliatecille, että tilausvahvistus-sähköpostissa kannattaisi aina olla lähettäjäFIRMAN nimi selkeästi. Ainakin mulla meni yksi tilausvahvistus roskapostien joukkoon kun se näytti aivan siltä, ulkomaisen oloinen tuntematon lähettäjä ja tyypillinen FW: ORDER + rimpsu numeroita ym. eikä suomen sanaa eikä Reliatec-nimeä tai muuta selkeästi erottuvaa. Noita spämmimeilejä tulee kymmeniä päivässä, deletoin ne tarkemmin lukematta, koska niiden "kaava" on aina sama.
Kiitos hyvästä vinkistä, tuo tullaan muuttamaan aivan pian.
bowdown.gif

On nimittäin itsellekin tuo spämmimeili sen verran vastenmielistä, että meilin topikki olisi todellakin syytä olla selkeä ja informatiivinen, eli aivan kuten ehdotit.

t. Spagu

Tilasin Autocomiin kaapelin, vaan ei oo näkynyt postissa mitään.
S-posteihinkaan einyt ole vastattu ??
Nouto myynti kyllä pelaa....

Missäs oikeen mennään.

T: vhkala

Tilasin Autocomiin kaapelin, vaan ei oo näkynyt postissa mitään.
S-posteihinkaan einyt ole vastattu ??
Nouto myynti kyllä pelaa....

Missäs oikeen mennään.

T: vhkala
Sorry kämmäily!

Tuossa oli systeemissä joku tiliöintiongelma, jonka takia näytti, ettei tilausta olisi vielä muka maksettu, mutta homma selvisi ja nyt pitäisi olla piuha matkalla sulle päin.

t. Spagu

Back