Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla lukee tuonti-VFR:n rekisteriotteessa takarenkaan tyyppinä 180/55 ZR17. Pyörässä (-93) on ollut vakiona 170/60 ZR17, mikä itse asiassa (yllättäin!) toimiikin pyörässä paremmin ja on vielä edullisempi, tai siis vähemmän kallis. Vannekoko on siis 5,50x17, eli molemmat koot sopivat sinänsä vallan hyvin vanteelle.Saako noita kokoja muuttaa omavaltaisesti isompaan/pienempään mitä rekisteriotteessa on?
Eräs katsastusmies sanoi mulle ettei saa muuttaa, oltava ne koot mitä otteessa on, muutoin muutoskatsastus!![]()
Niissä on jotkut rajat missä renkaiden pitää olla. Eli rekisteriotteeseen merkittyjä kokoja saa muuttaa pikkusen ilman että pitäis katsastaa. En nyt muista kuinka iso heitto on sallittu.Saako noita kokoja muuttaa omavaltaisesti isompaan/pienempään mitä rekisteriotteessa on?
Eräs katsastusmies sanoi mulle ettei saa muuttaa, oltava ne koot mitä otteessa on, muutoin muutoskatsastus!![]()