Voivoi. Milläs tän nyt sulle vääntäis et menis jakeluun.
Kyse on edelleenkin siitä että onko katukuskille tarpeelliset nuo rengaslämppärit. Oma mielipiteeni on että ei alkuun ole, kannattaa keskittyä oleellisempiin asioihin. Vaikkapa alkuun seuraaviin asioihin:
- ajolinjat
- jarrutustekniikka
- roikkuminen
- kaasun avaaminen
- alustan säätäminen
- renkaanpaineet
- ja jne.
Katsos kun sinne radalle menee niin ne ekat kierrokset voi ottaa (ja myös kannattaa) rauhaksiin, tutustua rataan että onko edellinen ryhmä pöllytellyt hiekkoja radalle ja jne. Samalla ne renkaatkin siinä lämpiää.
Omalla henkilökohtaisella tasolla mua ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa kuka käyttää ja mitä tai miten mitäkin tekee. Jos multa kysytään niin oman mielipiteni sanon, joskus jopa räikeimpiin tapauksiin menen varovaisesti hiukan opastamaan, mikäli kuski siihen antaa luvan. En ole tuollaisista asioista oikeasti kateellinen. Ennemminkin yritän opastaa porukkaa tekemään oleellisempia asioita aluksi ja sitten vauhdin kasvettua siirtymään tiettyihin asioihin ja jne. En siis pyri lietsomaan mitään hypetystä rengaslämppäreiden tiimoilta, saati minkään muunkaan.
On täysin oma asiasi miten myyt ja mitä tai mitä keräilet nurkkiisi, ei edelleenkään vaikuta mun polkupyörällä ajoon sitten pätkääkään. Mutta se että myyntisi edistämiseksi lähdet "huutamaan" jonkun asian nimeen, vaikka sinullakaan ei kyseisestä asiasta ole_oikeasti_varmaa_faktaa niin sellainen pomppaa hiukan silmille. Tuskin olen ainoa? Sulla ei ilmeisestikään ole hajuakaan (ehkä luettua tekstiä osaat ymmärtää eri lehdistä ja uskot siihen täysin sokeasti) kuinka nuo käyttäytyvät, missä ajossa, millä vauhdila ja jne. Ei ne sun Virtasalmen nippa nappa alta 2 minuutin kierrokset anna kovin hyvää totuutta tuohon sun "raakadataan". Ja osuiko kierrokset sekunnin ja viiden sekunnin sisään? Tuota kautta tuollaista keräämääsi dataa ei oikein voi käyttää mitenkään vertailukelpoisena, oikeastaan mihinkään.
Ja mitä tulee tuohon laittamaani kuvaan Monsterista, jossa on lämppärit paikallaan. Kuva oli suoraan sanottuna tarkoitettu sinulle piikkinä, mutta et ilmeisesti sitäkään ymmärtänyt...
sanoi:
Jani- MM -titteleitä on voitettu ilman lämppäreitä- yritä nyt pitää keskustelu edes jollain tasolla.
HAHAHHAAA!!! Tajuatkohan sä edes että juuri tuolla kommentillasi ammuit sun omaa hypetystäsi nilkkaan? Ja kovaa! Ellet vedä "ässää" hihasta ja sano; "Enskan MM -titteleitä"...
Minä yritän pitää keskustelua jollain tasolla, minä en yritä myydä mitään, enkä minä myöskään yritä torpedoida sun myyntejäs. Yritän vain tuoda mielipiteeni julki siitä että mikä on kannattavaa ja mihin ne rahat, aika ja vaiva oikeasti kannattaa sijoittaa. "Ostakaa vaikka ohjausiskari ennen noita lämppäreitä." -tyyliin.
Mutta en mä sun kanssa aiheesta enempää jaksa vääntää. Olen oman mielipiteeni tähän topickiin jo tuonut ja se saa riittää. Muut jatkakoot, mikäli katsovat tarpeelliseksi.
Kiitos ja moi.
P.S. Tarkennettakoon vielä että minunkin vauhdeilla tuo faktan kerääminen olisi melko turhaa touhua. Ei sieltä kovin tarkkoja asioita vielä pystyisi poimimaan, mutta pääpiirteittäin tietää mikä vaikuttaa mihin ja millä tavoin.
Korpiaholla, Pennalla, Lauslehdolla ja Harralalla on kyyti ja kierrosaikojen tarkkuudet sitä luokkaa että heistä sellaiseen olisi. Eri asia haluavatko herrat tietojaan luovuttaa...