• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Renkaanvaihtolaite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BMWR1100RT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On näköjään tuosta samaisesta värkistä tehty kotoinenkin versio, tosin ilmeisesti yksityisen toimesta... Toimivamman ja tukevamman oloinenkin!! http://www.mp-foorumi.com/gallery....102.jpg
Laittakaa kaverille postia jos kiinnostaa. Oon itekin vähän suunnitellut tuota laitosta. Toinen malli löytyy albumista kanssa.

Mistähän tuon pään saa hommattua tohon koneeseen? Siis sen mistä rengasraudalla väännetään jne. Sen sepittäminen taitanee työllistää...

Löytyyhän niitä. Onko kokemusta tuolta E-Baystä tilaamisesta?
Ei jää kyllä renkaat vaihtamatta, jos romppeet hommaa tuolta missä on miljoonaviissataatuhatta sivua paksu luettelo
thumbs-up.gif

E-bay toimii hyvin. Etumaksu pankkisiirtona ja tavarat tulevat postissa. Sinne pitää rekisteröityä.

Mites näis hommis toi tasapainotus politiikka?
Siihen on ostettavissa myös näppärä "kotitarvelaite" (laakeroitu akseli pukilla), esim. Louis:lla 39.99e keväällä. Itse tasapainoitan aina etusen, mutta takanen jäi viime vaihdossa unohduksen takia painottamatta
tounge.gif

Kun puhutaan 5 gramman tarkkuudella painottamisesta, tuo laite on ihan riittävän tarkka. Ja eikös ne ratamiehetkin tällaisella ...
Nimimerkki kokemusta on

Mites näis hommis toi tasapainotus politiikka?
Siihen on ostettavissa myös näppärä "kotitarvelaite" (laakeroitu akseli pukilla), esim. Louis:lla 39.99e  keväällä. Itse tasapainoitan aina etusen, mutta takanen jäi viime vaihdossa unohduksen takia painottamatta  
tounge.gif

Kun puhutaan 5 gramman tarkkuudella painottamisesta, tuo laite on ihan riittävän tarkka. Ja eikös ne ratamiehetkin tällaisella ...
Nimimerkki kokemusta on
Juu juu, nimenomaan kepin nokkaan ja sillä pyörittelee. Toi louisin hinta on kilpailukykyinen, koska duunasin sellaisen itse ja pelkät herkät laakerit (4kpl) maksoi jo kympin ja olivat vielä jotkut laakeriliikkeen hyllylle unohtuneet.
Tohon vielä muutama euro metalliputkeen ja akseliin ja hitsisaumaa päälle.. Ei sinänsä kannata itse tehdä, mutta kun oli kiire...
biggrin.gif

Kartiot on hyvä lisä, mutta ite käytin pyörän omia akselitappeja.

Back