BMWR1100RT
New member
http://www.polo-motorrad.de/mb3_media/1/554/8/6/6/60170401270.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleisesti etupyörä on hyvä joka tapauksessa tasapainottaa, mutta takasia ei kaikki jaksa. Tasaisemman kulumisen takia olen molemmat "punninnut"..Mites näis hommis toi tasapainotus politiikka?
Siihen on ostettavissa myös näppärä "kotitarvelaite" (laakeroitu akseli pukilla), esim. Louis:lla 39.99e keväällä. Itse tasapainoitan aina etusen, mutta takanen jäi viime vaihdossa unohduksen takia painottamattaMites näis hommis toi tasapainotus politiikka?
Juu juu, nimenomaan kepin nokkaan ja sillä pyörittelee. Toi louisin hinta on kilpailukykyinen, koska duunasin sellaisen itse ja pelkät herkät laakerit (4kpl) maksoi jo kympin ja olivat vielä jotkut laakeriliikkeen hyllylle unohtuneet.Siihen on ostettavissa myös näppärä "kotitarvelaite" (laakeroitu akseli pukilla), esim. Louis:lla 39.99e keväällä. Itse tasapainoitan aina etusen, mutta takanen jäi viime vaihdossa unohduksen takia painottamattaMites näis hommis toi tasapainotus politiikka?![]()
Kun puhutaan 5 gramman tarkkuudella painottamisesta, tuo laite on ihan riittävän tarkka. Ja eikös ne ratamiehetkin tällaisella ...
Nimimerkki kokemusta on