Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu ei ne kyll keneltäkään peri niitä takuu summia itse 21v lippispää ja vuokraamossa nauro että oon nuorin joka ikinä on niiltä vuokrannu ison mp:n ja saatana jäi nudisti ranta näkemättä ens kerralla sit ja aika hyvin kyllä paljo kun veti pyörällä melkeen oli viilee ajossa ja paikallaa hikivalu.Olen käynyt ko saarella parikymmentä kertaa.
Aina vuokrannut jonkun kulkimen. Minusta auto oli epäkäytännöllinen. Kaupungissa jossa sinistä viivaa(Blue line),olisi saanut pysäköidä vain jollakin kortilla. (Keskustassa autot, Ei koske skoottereita ja mp:iä).![]()
Margaritis (Mihailin poika,puhuu hyvää suomea=äiti suomalainen) ja Ixiassa joku Tsams' ovat olleet parhaimpia.
Niitä vuokraamoita on paljon mm Falirakissa useita!
Falirakin eteläpäässä mm nudistiranta,kokemusta,hauskaa oli ottaa "pippelille"aurinkoa!
Ikinä EI OLE mitään takuuvuokria peritty,siis olen luotettavan oloinen herrasmies?![]()
Tosin poikasilta voivat?
Vuokrakalusto on keskimääräisesti "vähän"kulunutta!
Ns katuenduroa suosittelisin Yamahan mallistosta.
Useimmiten ei viimeistä mallia joku XT-500.
Ps asfaltti on tosi sileää ja liukasta=piki pinnassa!
Ei näkyny omaa topickkia ja vaikka vanha aihe onki ja aivan offtopic niin pakko vastata, Muotkatakka..voi olla että käsivarrentie menee vielä ylempänä pitänee laittaa oma topic alkoi vaivaamaan..
Löytykö vuokrapyöriä?Niin olisikos kenelläkään kokemusta konepyörän vuokrauksesta näin Herran vuonna 2012 tuolta Rodokselta? Juhannuksen jälkeen pitäisi viikoksi lähteä tuonne lepäämään ja tarkoituksena myös ottaa prätkä alle ehkä pariksi päiväksi. Hotelli on tuolla tuulisen rannan puolella joten ei haittaisi vaikka lähistöltä löytyisi asiallinen vuokraamo jossa ei ole mitään järjettömiä depost-summia ja homma rokkaa.
Kieltämättä matka alkaa jo houkutella kun katsoo toimiston ikkunasta tätä koiranilmaa..
PS. Ja jos tulee jotain must-see nähtävyyksiä mieleen niin niitäkin saa listata!
Niin olisikos kenelläkään kokemusta konepyörän vuokrauksesta näin Herran vuonna 2012 tuolta Rodokselta? Juhannuksen jälkeen pitäisi viikoksi lähteä tuonne lepäämään ja tarkoituksena myös ottaa prätkä alle ehkä pariksi päiväksi. Hotelli on tuolla tuulisen rannan puolella joten ei haittaisi vaikka lähistöltä löytyisi asiallinen vuokraamo jossa ei ole mitään järjettömiä depost-summia ja homma rokkaa.
Kieltämättä matka alkaa jo houkutella kun katsoo toimiston ikkunasta tätä koiranilmaa..
PS. Ja jos tulee jotain must-see nähtävyyksiä mieleen niin niitäkin saa listata!
Juuri oltiin pojan kanssa rhodoksella ja alle tuli 250ccm skootteri kun koko saarella vain muutamia moottoripyöriä vuokralle ja nekin oli varattu pitemmäksi ajaksi. Ajettiin ympäri saarta ja vaikka ajoit 80 alueella 80km/h niin paikalliset veti miljoonaa ohitse, mutta hyvin siellä pärjäsi liikenteessä. Vuoripätkillä oli tosi paljon irtosoraa jota tullut veden mukana tielle mutta maltti oli valttia siellä.
Pyörällä näki kyllä paljon sellaista mitä ei näe turstibussissa istuessa ja saa mennä oman aikataulun mukaan.
Suosittelen, seuraava kohde on kreeta ja siellä tarkoitus vuokrata myös pyörä alle...
Meillä oli agla hotellia vastapäätä olevasta vuokraamosta molemmilla kerroilla ja hinta oli 25€/päivä joka sisälsi täyden vakuutuksen 150€ omavastuulla, keskustassa olisi ollut 35€/vrk ja omavastuu 200€, itse asuttiin agilassa niin oli helppo ottaa skootteri siitä.Oisit nyt vuokrahinnan kertonut, koska se kiinnostaa useita, kuten minua.
Itse olen vajaan kuukauden päästä kreetalla ja pois tultuanin kerron mitä pyöriä oli tarjolla, minkä kuntoisia ja mihin hintaan.
Meinasin (perheestä riippuen) päivän tai pari katsella saarta ajolasien läpi.