• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rokulipäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

poku

New member
Tuli otettua rokulipäivä töistä ja tottavieköön kannatti, kesän lämpö ja upea syksyinen värien loiste. Oletko itse jättänyt työt väliin moottoripyöräilyn takia?
smile_org.gif

Varsinaisesta leipätyöstäni olen eläkkeellä...mutta kaikki pihatyöt, vieraiden vastaanotto, visiitit, riiustelu, jne. jäävät kyllä toiseksi aina jos mieli halajaa ajelemaan ja keli on kaiken lisäksi suotuisa.
Riiustella ehtii talvellakin...ja ruohoakaan ei tarvitse silloin leikata, että sikäli...
sport05.gif

Joo kyllä eilen tuli puolipäivää pidettyä lomaa. Oli ihan pakko päästä nauttimaan mahtavasta syyspäivästä. Ja ilmassa tuoksui raikkaus huolimatta siitä että hiilidioksidia kylvettiinkin niin pyörä kuin minäkin. Onneksi ei tullut ainuttakaan metaanipöräystä, eikä edes liikennetilannetta jossa moinen olisi voinut tapahtuakin...
biggrin.gif

Pitkästä aikaa (lue: toista kertaa tällä kaudella) eilen tuli himo päästä ajamaan kadulle.

Ei sitten jaksanut nähdä vaivaa
biggrin.gif

Pitkästä aikaa (lue: toista kertaa tällä kaudella) eilen tuli himo päästä ajamaan kadulle.

biggrin.gif
Mittasitko lämmön ? Mulla kurapyöräkuume ei helpota, vidu kun ei meinaa löytyä vaan sopivaa.
veryangry.gif
Yritän kuitenkin jos ennen vkl löytys, ettei tarvii ruikuttaa muilta mopoa lainaks.

biggrin.gif
Mittasitko lämmön ? Mulla kurapyöräkuume ei helpota, vidu kun ei meinaa löytyä vaan sopivaa.
veryangry.gif
Yritän kuitenkin jos ennen vkl löytys, ettei tarvii ruikuttaa muilta mopoa lainaks.
No, kyllä noilla meidän vehkeillä ajella saa
smile_org.gif

Ties vaikka toinen niistä sulle jäiski
biggrin.gif
Joten älä turhaan kiirehdi mopon oston kanssa ennen viikonloppua
biggrin.gif

Vuoronperään ajellaan varmaan kuitenkin kun nuo muut menee ihan omia menojaan
biggrin.gif
Me perässä pysytä.
biggrin.gif

Viime viikon to-pe 960 km paluumatka Riikasta kotiin.

Mutta tuota ei voi laskea, koska kyse oli työmatkasta km-korvauksin
sport05.gif

Oli ihan pakko pitää tänään pari ylityörästituntia pois ja kurvailla rannikon kuivilla baanoilla. Ei kovin pahasti saveakaan.

-hh

Eipä ole vapaita ajelujen takia pidetty, mutta on ollut monta aamua kun on ollut hyvä keli ja jotenkin hyvät ajofiilikset ja siinä sitten miettinyt että ajais vaan niin pitkälle kuin tankillisella pääsee
sport05.gif
Harmi ettei taloudellisesti kannata haistattaa kaikelle pitkiä, mutta ehkä joskus...

Itse tulee lähdettyä puolituntia- 3 varttia aikaisemmin duuniin mopolla vrt autolla niin ehtii ajelemaan edes himpun verran- Sama kotimatkalla.
Ovat raukat liian koukussa meikään; ei oikein kehtaa olla pois :/

IKINÄ EN OO ja taas tänään
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
.. joutaa sitä talvella vuoleskella milkkuja pomon taskuun

Eipä ole rokulipäiviä otettu, mutta vapaata muuten kyllä.

Ratapäiviä varten olis kyllä tehnyt mieli..
wink.gif

Kun vetäis lipat olis kiva selitellä miten se flussa äityi niin pahaksi, että murtui olkapää tai jotain vastaavaa...
biggrin.gif

Kyllä töistä piti karata aikaisemmin että pääsi ajelemaan.
Oli hyvä keli ajella, syksyinen tunnelma maisemissa.
062802moto_prv.gif

Oletko itse jättänyt työt väliin moottoripyöräilyn takia?  
smile_org.gif
En nyt suoranaisesti moottoripyöräilyn takia... Joku muu syy on yleensä ekana ollu jolla on työt jätetty väliin (esim. jano... joskus sillon aikoinaan kun vielä sillon tällön janottikin
wink.gif
), mut monesti on sitten kyllä mopedoitukin kun on töistä onnistunu laistamaan
tounge.gif

Back