Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
krhm. Enhän minä...Oletko itse jättänyt työt väliin moottoripyöräilyn takia?![]()
Mittasitko lämmön ? Mulla kurapyöräkuume ei helpota, vidu kun ei meinaa löytyä vaan sopivaa.Pitkästä aikaa (lue: toista kertaa tällä kaudella) eilen tuli himo päästä ajamaan kadulle.
Ei sitten jaksanut nähdä vaivaa![]()
No, kyllä noilla meidän vehkeillä ajella saaMittasitko lämmön ? Mulla kurapyöräkuume ei helpota, vidu kun ei meinaa löytyä vaan sopivaa.Pitkästä aikaa (lue: toista kertaa tällä kaudella) eilen tuli himo päästä ajamaan kadulle.
Ei sitten jaksanut nähdä vaivaa
Yritän kuitenkin jos ennen vkl löytys, ettei tarvii ruikuttaa muilta mopoa lainaks.![]()
No en tietenkään! Kenelle moinen nyt voisi tulla mieleen...Oletko itse jättänyt työt väliin moottoripyöräilyn takia?![]()
En nyt suoranaisesti moottoripyöräilyn takia... Joku muu syy on yleensä ekana ollu jolla on työt jätetty väliin (esim. jano... joskus sillon aikoinaan kun vielä sillon tällön janottikinOletko itse jättänyt työt väliin moottoripyöräilyn takia?![]()