Sori, unohdin laittaa tänne kommentit että helkkarin hienoa oli, tuosta GPS:stä ei ollut apua, kattavuus oli luokkaa päätiet, mitään kohteita löytynyt. Eli kartat kannattaa ostaa etukäteen suomesta. Siten teinkin itse. No - GPS silti toimi hienosti koko ajan joten pystyin tekemään POI (Point of Interest ) merkkejä jännistä mestoista mitä ei ollut merkitty edes karttoihin. Hyvänä esimerkkinä esim. Baile Herculanen _ilmainen_ kuumalähde jossa voi käydä kylpeässä. Ai että oli hienoa. Oli satanut puolitoista vuorokautta putkeen ja joki tulvi, siis !!! että oli uskomaton fiilinki, aivan epätodellista. Muutenkin Romaniassa ja itäeuroopassa maisemat olivat hienoja, tiet hyviä/kohtalaisia ja ennenkaikkea ihmiset olivat uskomattoman ystävällisiä. Ei mitään hemmoteltuja keskieurooppalaisia nirppanokkia jotka fobioissaan eivät uskalla edes tulla juttelemaan.
Kuvat on netissä mutta en ole vielä laittanut niihin kuvauksia, tässä pari esimerkkiä.
Allekirjoittanut itse, maanvyörymä vienyt tien ja kaiteen, 150m pudotusta seläntakana. Ei ollut ainoa mesta jossa edelliskesän tulvat olivat tehneet isoja tuhoja.
Mario ja Suzanne fotoilemassa.
Top Siikret kylpylämesta Baile Herculaneumissa.
Kuvat on netissä mutta en ole vielä laittanut niihin kuvauksia, tässä pari esimerkkiä.
Allekirjoittanut itse, maanvyörymä vienyt tien ja kaiteen, 150m pudotusta seläntakana. Ei ollut ainoa mesta jossa edelliskesän tulvat olivat tehneet isoja tuhoja.
Mario ja Suzanne fotoilemassa.
Top Siikret kylpylämesta Baile Herculaneumissa.