Jopi
New member
Muutaman kerran joku tätä on tiedustellut vanhakoppasen millen airboksin ja 2-2 putkiston vaikutuksia.
Ohessa kuva dynolapusta
http://www.kolumbus.fi/janne.tervola/sekalaiset/mille_r_2002_dyno.jpg
Punainen käppyrä: vakiopyörä, josta kuristukset poistettu + johto poikkastu.
117,9 hv @ 9331 rpm / 96,4 Nm @ 7339 rpm
Vihreä: Puretec airboxmodi + ´99-mallin ram-airkanavat + Titanium evo vaimennin + PCIII
119,6 hv @ 9318 rpm / 98,8 Nm @ 6782 rpm
Sininen: Puretec airboxmodi + ´99-mallin ram-airkanavat + Arrow 2-2 kokoputkisto + PC III
120-9 hv @ 8962 rpm / 104 Nm @ 5715 rpm
Huomionarvoista on vääntömomenttihuipun lasku alkuperäisestä noin 1600 kierroksella. Huipputehoa ei tullut käytännössä yhtään lisää.
Ohessa kuva dynolapusta
http://www.kolumbus.fi/janne.tervola/sekalaiset/mille_r_2002_dyno.jpg
Punainen käppyrä: vakiopyörä, josta kuristukset poistettu + johto poikkastu.
117,9 hv @ 9331 rpm / 96,4 Nm @ 7339 rpm
Vihreä: Puretec airboxmodi + ´99-mallin ram-airkanavat + Titanium evo vaimennin + PCIII
119,6 hv @ 9318 rpm / 98,8 Nm @ 6782 rpm
Sininen: Puretec airboxmodi + ´99-mallin ram-airkanavat + Arrow 2-2 kokoputkisto + PC III
120-9 hv @ 8962 rpm / 104 Nm @ 5715 rpm
Huomionarvoista on vääntömomenttihuipun lasku alkuperäisestä noin 1600 kierroksella. Huipputehoa ei tullut käytännössä yhtään lisää.