Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas tätä... Valitettavasti.Jos joku kamppailee saman ongelman kanssa, niin voin lähettää kuvia remontista, jos niistä vaikka olis jollekin apua.
Kuullostaa lähes täysin samalta stoorilta kuin oma remonttini, paitsi että vähempikin lämpö piisasi sulla. Lupaan edelleenkin laittaa kuvia jahka kerkeän.Tulipahan tuo startin kytkinongelma eteen sitten täälläkin juuri parhaan ajokauden kynnyksellä...
Pienen päänraapimisen ja oikeiden työkalujen metsästyksen jälkeen homma meni kuitenkin helpohkosti finaaliin.
...
Biltema MOOTTORIPYÖRÄN GEELIAKKU 12V 12AH, 151 X 87 X 145 MM (YTX14-BS) Tuotenro 80821Hommasin itsekkin Bilteman geelin ja olin tyytyväinen viikon.
Akku kyllä otti Voltteja, mutta sortui kuisrman alla ja millen käynnistys vaatii akulta vähän runtua.
Vanha 10A Yuasa toimi paremminkuin 12A Bilteman geeli.
Menee vähän väärälle foorumille vissiin nämä kysymykset, mutta... lyhyesti: Ei vissiin. Tuo kiuas, jota koitat startata, on John Deere-maatalouskoneista vaikutteita saanut Harrikan mylly, eikä sitä tarvitse starttaamalla yrittää rikkoa. Se tekee sen kyllä ihan itse sitten joku kerta ajossa.OK. Kattellaan nyt tämä syksy, jos tuo vielä yskisi koneen tulille.
Edit: Tosin tuli mieleen, että saako tuolla mahdollisesti jotain hajalle?
Mulla aluksi (pyörä ollut vasta parisen viikkoa) ei ollut ongelmia, mutta nyt kylmänä naksauttanut pari kertaa ensin vaan "tik,tik" ja toisella yrittämällä vasta pyöräyttänyt starttia ja käymään. En kyllä ole 100%:sen varma, että vika on akussa (melko varma kyllä), kun tuntuu että hyvin pyörittää starttia ja hyvin lähtee käymään, kunhan pääsee tuosta ekasta ohi. Lämpimänä ongelmaa ei ole.
Joo, tuota odotellessaSe tekee sen kyllä ihan itse sitten joku kerta ajossa.