• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4 Tuono

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Attitude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis häh? Muistanko nyt asioita väärin, vai vaikuttaako tuo Factory "halvalta"?

Jep tais olla viime vuoden 1000 V4 ovh samoissa hinnoissa. Toinen juttu mihin hintaan sitä sitten oikeasti myytiin. Tuonoja ja RSV4:sia meni viime vuonna varmaan kaupaksi vain muutama hassu yksilö.

Jep tais olla viime vuoden 1000 V4 ovh samoissa hinnoissa. Toinen juttu mihin hintaan sitä sitten oikeasti myytiin. Tuonoja ja RSV4:sia meni viime vuonna varmaan kaupaksi vain muutama hassu yksilö.

Varmaan V4-malleista riittää sormet laskemaan ne, ainakaan RSV4:n osalta. En muista tarkempia Tuonon lukuja. Kyllähän siinä ostajalla on hyvä asema kun uusia ja ylivuotisia on tarjolla. Aikanaan kun RSV4:n uutena osti niin kyllä siitä sai ihan hyvän alennuksen, vaikka oli silloin halvin uusi kilokyykky kun listahintoja katseli. Ilmeisesti kaikki sinä vuonna (2012) alunperin tilatut meni maahantuojalla kaupaksi, koska olen myöhempien myynti-ilmojen ja liikenteessä nähtyjen pyörien perusteella nähnyt ne ja olivat peräkkäisillä rekisterinumeroilla. R-mallia 3kpl ja niissä oli peräkkäiset rek. numerot ja 3kpl Factoryä joista yksi oli tietojeni mukaan kilvetön ja 2kpl kadulle, joista molemmat olen nähnyt radalla kilvitettynä (toinen koeajopyöränä ja toinen yksityisellä). Onhan ne voinut muitakin myydä ja tehdä lisätilauksia, mutta näytti kaikki menneen siitä erästä, jonka kertoivat tilanneensa kun oman tilasin.

se on yllättävää, että Tuonon lamput on nyt ilmeisesti muotoillut joku ihminen. Näyttää hyvältä, kun perinteisesti Tuono on aina näyttänyt todella hämärältä. Ne 2003 mallit oli vielä jonkin näköisiä, mutta sen jälkeen on muotoilu ollut hukassa pitkään tuossa etukatteessa. Nyt näyttää taas hyvältä.

Piaggio Groupin sivulta kopioitu HIFIstelijöille.. :p

V4-MP Multimedia Platform

Available for the Aprilia Tuono V4 1100 and the Aprilia RSV4 RR is a further evolution of the Multimedia Platform that allows you to connect your smartphone to your bike and program the electronic controls turn by turn on the circuit for an even more efficient and effective ride. The data can be recorded and the rider's performance can be graphically displayed to help improve lap times.

Piaggio Groupin sivulta kopioitu HIFIstelijöille.. :p

V4-MP Multimedia Platform

Available for the Aprilia Tuono V4 1100 and the Aprilia RSV4 RR is a further evolution of the Multimedia Platform that allows you to connect your smartphone to your bike and program the electronic controls turn by turn on the circuit for an even more efficient and effective ride. The data can be recorded and the rider's performance can be graphically displayed to help improve lap times.

Nyt sulla on oma MotoGP varikko.:grin:

Jos jollain on muuten tarvetta, niin multa löytyis nykyään sitten myytävänä V4R Tuonon ECU.
Tuli tuossa viimeviikonloppuna omaan pistettyä Race ECU tilalle niin jäi yli.

Jos jollain on muuten tarvetta, niin multa löytyis nykyään sitten myytävänä V4R Tuonon ECU.
Tuli tuossa viimeviikonloppuna omaan pistettyä Race ECU tilalle niin jäi yli.

Ja hox myös RSV4 kuskit, tuo käy myös RSV4:seen hardwaren osalta, ainoastaan softa pitää päivittää siihen sopivaksi.

Ostiko kukaan uusia 1100 Tuonoja, millaisia kokemuksia tullut?
Ei oo ollu ylimääräistä tilillä, joten ei oo päässyt kerryttämään kokemuksia... :(
Mutta uudessa Bike-lehdessä oli koeajotarinaa, jätti vertailussa kauas taakseen sekä Kotarin, Biimerin että Suizan faitterit... (no, toihan on rutiinitulos Tuonolle...)
Sieltä joitain kokemuksia. :jpstyle:

Pikainen koeajo Lahdessa uudella Tuonolla. On todella nimensä veroinen laite.
Aivan sairaan hieno moottori. Äänet taivaalliset. Olen V2 friikki mutta kyllä v4 on myös hieno soundi. Vääntö ja tehon ulostulo on käsittämättömän makea.
Hallintalaitteet on vähän lepsumman tuntuiset kun mitä Ducatissa on tottunut. Tiettyä perus Italo suurpiirteisyyttä niissä. Mulle aika tiukka ajoasento, polvet solmussa kun on suotu niin pitkät jalat. Mutta ajo nautinto on käsittämättömän hieno. Ei ois pitänyt käydä ajamassa. Iski pikku himo kyllä. Eikä ole ihan mahdotottoman hintainenkaan ja 4 v takuun maahantuoja myöntää. Jälleenmyynti hinta on sitten jotain ihan muuta. Mutta se fiilis:)

Pikainen koeajo Lahdessa uudella Tuonolla. On todella nimensä veroinen laite.
Aivan sairaan hieno moottori. Äänet taivaalliset. Olen V2 friikki mutta kyllä v4 on myös hieno soundi. Vääntö ja tehon ulostulo on käsittämättömän makea.
Hallintalaitteet on vähän lepsumman tuntuiset kun mitä Ducatissa on tottunut. Tiettyä perus Italo suurpiirteisyyttä niissä. Mulle aika tiukka ajoasento, polvet solmussa kun on suotu niin pitkät jalat. Mutta ajo nautinto on käsittämättömän hieno. Ei ois pitänyt käydä ajamassa. Iski pikku himo kyllä. Eikä ole ihan mahdotottoman hintainenkaan ja 4 v takuun maahantuoja myöntää. Jälleenmyynti hinta on sitten jotain ihan muuta. Mutta se fiilis:)

Oliko se keltamusta vai ihan tämän vuoden 1100 tuotantoa?

Jos joku muuten tarvii niin mulla on ylimääräiset Woodcraftin moottorin poskisuojat.
Uuteen RF:ään ne olisi muuten käynyt mutta ottavat alakatteeseen kiinni.
olli@welander.fi

Back