jussa79
New member
Vielä enemmän minä ihmettelen tuota kottaraisen sporttipelin hehkutusta.Tuota samaa 1000rr hehkutusta minäkin kummeksun. Ehkä se on tää kotimainen asenne, nahkahousu osaa ja oliiviöljyhius muka ei.Kumpia vaan. Eihän täällä nyt koko Suomen motoristit kirjoittele, mutta perus-Millen omistajia tällä palstalla on tuntuvasti jonkin verran, niin odotin, että uuden ja huomattavasti kehittyneemmän pyörän tultua olisi saatu lukea mielenkiintoisia juttuja uudesta RSV4-pyörästä. Itseäni tuo pyörä kiinnostaa jonkin verran ja onkin sääli, että ainakin täällä kaikki kohina on kohdistunut johonkin bemarin kyykkyyn, vaikka sillä ei pääse wsbk:ssa mihinkään vrt. RSV4![]()
Anyway, tuossa uudessa himmelissä tuntuu olevan niin paljon tuota uutta elektroniikkaa, ettei nopeasti tavattuna ainakaan heti mulla lamppu syttynyt. Täytynee lukea joku toinen päivä sitten ajatuksellaEri kombinaatioita tuntuu olevan järkyttävä määrä. Launch controllissakin lämä vaan tappiin ja kykä ylös, aivot hoitaa lopun.![]()
Harmi vaan että kertovat noita valmistettavan vain 300kpl:een erän.
Se kun ei ole ollut sbk:ssa mukana laisinkaan, ja silti tälläkin foorumilla vakaasti ollaan sitä mieltä, että sehän on ihan kuningas peli.
Apriliaa kehuin jo muutama vuosi sitten siinä vaiheessa kun Aprilia, KTM ja BMW ilmoittivat sbk.hon mukaantulosta.
Alusta asti oli tiedossa, että KTM tulee tvinillä, bemurainen oli kahden vaiheilla ja Aprilia ilmoitti heti heittävänsä kehiin V4 moottorin, joka oli todella munarikas teko siihen aikaan todella pahoissa talousvaikeuksissa painivalle tehtaalle!
Tulosta on tullut ja muut samaan aikaan kohistuttaneet merkit eivät ole vielä esittäneet radalla mitään, vaikka muutoin varmaan huippulaitteita ovatkin.
Aprilia sen sijaan on!

Huonoa markkinointia tai pelkkää puusilmäisyyttä? Tietysti siinä on ollut maahantuojan muutos viime vuosina ja muuta, mikä on sitten voinut tuoda Aprilian edustuksen jollekin liikkeelle, jolla ei näistä ollut kunnolla tietoa, eivätkä ole ennen näiden kanssa pelanneet.
Tuo on tosiaan aika ihmeellistä että myyjät ei tiedä mitä myyvät, Tampereella mulle kaksi eri myyjää jo sanonut että APRC:ssä on absit