• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.rsv4aprilia.com/ kertoo nyt siviilimallin tekniset tiedot.
180 hp ja 179kg kuivana.
Se siitä sitten!
shaun.gif

Kuinkas paljon toi suomes tulee maksaa jos saksalassa se on 19900e??
25+ kiloeuroa.
Kohtuullinen hinta siis massasta erottuvasta pyörästä, Ducatiin verrattuna ei edes kovin pahan hintainen....
biggrin.gif
Jos jää Ducesta hinnassa niin näyttäs jäävän myös ulkonäössä. Jos se nyt jotain sattuisi merkitsemään...

Vähän liikaa Hondaa ilmaantunut takapäähän tingelitangeli kilpitelineen jatkeineen
sad_orig.gif

Komiaa saa jos tahtoo...
Näyttelyssä nähdään onko toi hyvä vastine rahalle josta joutuu luopumaan...

Anyhow....
cool.gif

I want to give a coimment for RC46, HRC applied for consumers...
biggrin.gif

l. mä voin ottaa koska tahansa kisat mun rc46:lla, jos sä vopit...
omg.gif

Kyllähän noillakin ehtii, mutta ennakkohypetyksen perusteella ainakin minä odotin paljon parempaa teho/painosuhdetta.
No eihän se teho pelkästään ole kaikki kaikessa, selvästi eksoottisempi vaihtoehto kuitenkin kun yksikään japsimopo.
Paljon ennemmin tuollaisen talliin ottaisin mitä japanialaisen tusinatuotteen.....
Teho ei todellakaan ole kaikki kaikessa, vaan teho ja paino...
wink.gif

Kyllähän tuollainen uusi aprilia saattaisi mennä jo ihan käyttöpelistäkin, siinä missä japanilaiset... Tosin matkaa on hieman ollut, ainakin koneen ja vaihteiston osalta. Saa nähdä miten on tämän kanssa. Hyvältä kuitenkin vaikuttaa.  
thumbs-up.gif

Olisikin kohdallaan kun saisi japanin tusinatuotteen kylkeen hieman eksoottisemman mopon fiilistelyyn, harmi vaan ettei tahdo pelimerkit riittää.

Olisikin kohdallaan kun saisi japanin tusinatuotteen kylkeen hieman eksoottisemman mopon fiilistelyyn, harmi vaan ettei tahdo pelimerkit riittää.
Sehän se meidän köyhien ikuinen riesa on. Yhtä ainutta ja oikeata kun ei ole olemassa, ja raha ei riitä useaan pyörään niin täytyy tyytyä vain vaihtamaan laitteita mahdollisimman useasti.......
tounge.gif

Back