• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rumimmat moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keitsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ No eikäkö Kärpiö  
smile_org.gif
hups, virse korjattu
tounge.gif

Tämä on loistava ketju-en muistanutkaan mitä hirvityksiä on laitettu kahdelle pyörälle. Bemari on tehnyt vuosien saatossa monta rumaa pyörämallia, joista oma suosikkini on:

2006-bmw-r-1200-cl-5w.jpg

Yritin etsimällä etsiä jotain onnistunutta kohtaa, ja oikeastaan ainoa mikä ei herätä ällötyksen tunteita on etujarrulevy. Renkaatkin on rumat noilla vanteilla.

Rumuus on tietysti katsojan silmässä kuten kauneuskin. Minusta oma pyöräni eli vanha Honda CX on sympaattisella, vähän surullisella tavalla kaunis, mutta esimerkiksi Englannissa sen lempinimi on muovisika (Plastic Maggot) eikä sitä moni kaunottarena taida pitää - sen avut ovat jossain muualla kuin ulkonäössä. Mutta jopa minä myönnän, että jotkut siitä tehdyt viritykset ovat aika kauheita, jos kohta hienojakin virityksiä on tehty.

Tässä kuvina löytämäni versiot. Karvasatulaversio on minusta ehkä pahin...

Victory Hard-ball... Aivan järkyttävä.
2012-Victory-Hard-Ball.gif

Victoryn customien muotoilu on aina ollut mun mielestä "vähän pielessä" mutta nyt se on kyllä jo ihan päin p...

Victory yritti tehdä oman RoadKingin mut toi mittasuhdesekametelisoppa noilla ihkuilla pokemon pyöristyksillä on kyllä tavallisen karsea, jopa Victoryksi.

Mun mielestä järkyttävän ruma on Aprilia moto65:
Aprilia_Moto_65_Starck.jpg

Mutta samalla tossa on jotain viehättävää... Voisin ottaa itelle!

Back