Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääni tälleEi rumia pyöriä olekaan!! Vika on katsojan silmissä...![]()
Nojoo, aika turha äänestys, eihän rumia pyöriä oikeastaan ole..Benellin cafe racer.. Kuolasin pitkään kyseistä mallia benellin sivuilta, ja kun vihdoin viimein menin hertsikan hd-centteriin sitä katsomaan niin laitehan on aivan järkyttävä. Ei muovisempaa lelua taida markkinoilta löytyä, ja etukatekin kuin joulupukin pajalta kaivettu darth vader naamari.
Olisikohan topicin aihe "vähiten kaunis moottoripyörä?" ollut sopivampi ?Nojoo, aika turha äänestys, eihän rumia pyöriä oikeastaan ole..
Japanin pyörät ne muovisia ovat ja jotkut vielä laittaa muovipalikoita lisää![]()
Mä tuun testaan ton, niin ruma, että se on jo nättiä.....näin taitaa olla...Ei rumia pyöriä olekaan!! Vika on katsojan silmissä...![]()
![]()
..toisaalta olen niin pervo, että itse asiassa haluaisin tuollaisen..![]()
Varmaankin niin. Tuossa kuvassakin oleva bemu näyttää mielestäni omalla tyylillää hienoltaOlisikohan topicin aihe "vähiten kaunis moottoripyörä?" ollut sopivampi ?Nojoo, aika turha äänestys, eihän rumia pyöriä oikeastaan ole..
Japanin pyörät ne muovisia ovat ja jotkut vielä laittaa muovipalikoita lisää![]()
Ensimmäisenä bemusta tulee mieleen jokin fiktiivinen saksaisten salainen ase toisen maailmansodan ajoilta.Mä tuun testaan ton, niin ruma, että se on jo nättiä...
Ääni tälle.Ducati Multistrada no question about it. Ja yleensäkin noi tikapuu rungot ei oikeen iske.![]()
Toinen hyvä sopeuttaja on se kun tarpeeksi tuosta maksat, alkaa se näyttää kovin pian aika kauniilta...Aikansa kun kaikkia katsoo niin silmä tottuu
Ja Kaikki bemarit on rumia paitsi autot.Lähes kaikki Kotarit on rumia.
Jep, yhtään hyvännäköstä bemarin mopoa ei ole näkynyt, tosin autoja kylläJa Kaikki bemarit on rumia paitsi autot.Lähes kaikki Kotarit on rumia.
No ei tod. Miekii kävin sitä siel kattoo jaBenellin cafe racer.. Kuolasin pitkään kyseistä mallia benellin sivuilta, ja kun vihdoin viimein menin hertsikan hd-centteriin sitä katsomaan niin laitehan on aivan järkyttävä. Ei muovisempaa lelua taida markkinoilta löytyä, ja etukatekin kuin joulupukin pajalta kaivettu darth vader naamari.
Siis oksennus! Mikä v* toi oikee on...honda pacific coast kuva
Mun mielestä toi KahvilaRaaseri on ihan siisti peli, mutta tuo Tornado Tre ihan hirvee livenäBenellin cafe racer.. Kuolasin pitkään kyseistä mallia benellin sivuilta, ja kun vihdoin viimein menin hertsikan hd-centteriin sitä katsomaan niin laitehan on aivan järkyttävä. Ei muovisempaa lelua taida markkinoilta löytyä, ja etukatekin kuin joulupukin pajalta kaivettu darth vader naamari.