Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Nuo -88 Buellit... *pyyhkii vettä silmistä*![]()
Mut näistä nykyaikasemmista tää on jotain aivan kauheeta:![]()
Kantti kertaa kantti ja muutama kulma vielä varmuuden vuoks...![]()
Vastasit! Mutta joku päätti herättää 2v vanhan topikin taas henkiin kun tuossa tammiikuun alussa oli vastaavanlainen.Täh, enkös mä eilen jo tällaseen topiikkiin vastaillu?
Voi kaameeta...Vastasit! Mutta joku päätti herättää 2v vanhan topikin taas henkiin kun tuossa tammiikuun alussa oli vastaavanlainen.Täh, enkös mä eilen jo tällaseen topiikkiin vastaillu?
Eli nyt ois 4-5 topikkia samasta aiheesta.
Sit samat naamat postaa samat kuvat kuukaudest toiseen![]()
Kun taas ne joita ei toisten pyörien ulkonäkö kauheasti haittaa pysyy hiljaa![]()
Vai että oikein Photoshopattu kuva pääs lipsahtamaan... No hui kauheeta. Onkos tämä shopattu? Entäs tämä? Tai tämäkin? Ihan täysinhän se alunperin laittamani kuva näistä erosikin... Ihan samanlainen kulmikas möhkäle se on shopattuna tai ilman. Pidit mielipiteestäni tai et.photo shopissa saa ktm:stä tehtyä tuon näköisenkin
laitteeen mielenkiintoista.
oikee rc8 tai rc8 r on kyl nyky aikaa parhaimmillaan
ja muotoilu on parhaimmistoa kyykkypyörissä.
mutta jos ei edes osaa oikeaa ktm kuvaa laittaa
tähän palstalle niin turha etes kommentoida
Kyllä vastasit. Tämä mikään eri aihe ole, vaan näin siinä kävi:![]()
Täh, enkös mä eilen jo tällaseen topiikkiin vastaillu?
Enivei, Bussi ehdoton ykkönen näistä vielä valmisteilla olevista.
Kieltämättä tuo kuva on lähellä sitä mielikuvaa, joka varsinkin valkoisesta Busasta tulee.. Doupattu nauta..Kyllä vastasit. Tämä mikään eri aihelo vaan näin siinä kävi:![]()
Täh, enkös mä eilen jo tällaseen topiikkiin vastaillu?
Enivei, Bussi ehdoton ykkönen näistä vielä valmisteilla olevista.
Tuota osuvaa kuvaa oli lainattu jo niin monesti että joku itkuinen modeoikeudet omaava busan omistaja siivosi täällä.
Mut kun on hauskaa vääntääJoku vois väsätä gallupin rumimmista pyöristä, eli listaisi vaikka tässä topikissa esiintyneet busa + muut rumat mp:t, niin ei tartte sivukaupalla syytää vastauksia.
Näinhän se onMut kun on hauskaa vääntääJoku vois väsätä gallupin rumimmista pyöristä, eli listaisi vaikka tässä topikissa esiintyneet busa + muut rumat mp:t, niin ei tartte sivukaupalla syytää vastauksia.Sitä paitsi muutamat kuvat on kyllä kieltämättä tuonut vedet silmille..![]()