• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

S1000RR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noi pullukat tuolla alakatteen reikien kohdalla? Ei mulla nyt koko pakosarjaa kädessä ole just nyt ollut, mutta sanoisin että tuolla ne on.

2015 mallissa on sama alkuosa putkistossa kuin esim 2014, edellisessä katti oli liitetty juuri tuohon kohtaa missä alkaa tuo paksumpi osa, nyt sitä on hieman jatkettu ja siitä vedetty y-haara sit äänenvaimentimeen.
ei mullakaan niitä nyt käsissä oo, mutta noista ebayn linkeistä näkee aika hyvin.

http://www.ebay.com/itm/NICE-2010-2...-74-/261815853910?hash=item3cf570e356&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-S1000RR...H_DefaultDomain_3&hash=item3cf817fadb&vxp=mtr

Ei Kenelläkään sattuis olemaan ylimääräistä kattia 10 - 11 malliin?

uteliaisuuttani kysyn, miksi sä tarviit sellaisen? mulla jää 2015 mallin vakio putkisto ylimääräiseksi.
tarkoitus kokeilla sitä 2012 pyörään, jos se siihen menee, niin sit löytyis joutilas katti.

Hidas57 on vanha koiranleuka... Ja tietää varsin hyvin, että toi väli pitää kiihdyttää kakkosella.

Nyt en oikeesti tiiä mitä tähän aivopieruun vois vastata. Tämä hymiö kuvannee parhaiten: :doh:

Hahhah, ei siinä kauaa mennyt. :D Mikä muuten teki siitä aivopierun?

Tarkoitushan oli katsoa kuinka kauan menee kun jollain taas hirttää, faktat. Onneksi olkoon! :bisseä:

Ensinnäkin mä olen S1000RR fani. Mutta katson maailmaa Ducatin punaisten lasien läpi ja ajan 1299s:llä. Mulla olis tuossa ihan tiedonkeruujärjestelmän dataa sunnuntain ajolenkiltä (suljetulla alueella) kun lähdin kakkosella 65kmh vauhdista ohittamaan kuorma-autoa. Lähtökierroksia oli vajaa 4000rpm. 5,1sekuntia myöhemmin vauhtia oli kertynyt 190kmh. Sekä keulimisenesto että sutimisenesto tekivät töitä koko tuon 5,1 sekunnin ajan. Kierroksia kävi 10273rpm, rajoittimen ollessa 10800rpm.

Jokainen kilonen ponnistaa noissa vauhdeissa hyvin. S1000RR on kyllä loihtinut sellaiset tehot ulos ettei voi kuin ihmetellä. Hauskaa on myös seurata millaisella kalustolla vahvimmat arvostelijat itse ajavat. Mä olen edelleen sitä mieltä että mikä tahansa näistä 2015 uutuuksista on erinomainen valinta. Bemu ei kaikesta erinomaisuudesta huolimatta mua puhutellut. RSV kyllä, R1 ei. Mutta onneksi jokainen voi omilla rahoillaan ostaa sen mikä itselle on paras. Mä voin vaan sanoa että mua ei tekemäni valinta t o d e l l a k a a n harmita.

Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu. Aprilia oli muuten nopein radalla...kolme eri kuskia.

RSV4-ketjussa joku linkkasi muitakin numeroita tuosta mainitusta testistä.

Ja nyt voi taas normaali Bemarin mollaus jatkua, joten olkaapa hyvät.

Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu. Aprilia oli muuten nopein radalla...kolme eri kuskia.

Minkä voittajan palkinto? Jos joku mopo ei voittanut 0-200 tai ollut nopein ratakierroksella, niin sitten se ei varmaan ollut nopein. Olikohan minulla jotain puolustelua tässä, ehkä en osaa kirjoittaa niin että ymmärrettäisiin. Ainakin 1299-ketjussa sanoin jo alkuvuodesta että se ei tule voittamaan.

Väärässä oleminen on minulla lähes ammattimaista. Tässäkin thriidissä veikkasin ettei Bemussa teho nouse yli 5%. Jos penkit ovat olleet yhtään vertailukelposet, se nousi 15%.

Sori, tuossa aiemmin Nitro voitti ekan palkinnon nopeudesta polttaa päreet. Näin sadepäivän ratoksi laitoin kisan pystyyn. :)

Tämä tässä.

Ja nyt voi taas normaali Bemarin mollaus jatkua, joten olkaapa hyvät.

Sulla tuntuu olevan joku ihmeellinen oletus, että täällä porukka odottaa kuola valuen jonkun tietyn pyörän olevan paras kaikilla mahdollisilla osa-alueilla vaikka fakta on se, että eri pyörien vahvuudet ja heikkoudet menevät ristiin ja siten tekevät eri merkkien erilaisista pyöräkonsepteista kokonaisuudessaan hyvin lähelle yhtä nopeita. Jokainen sitten oman painotuksensa ja lompakkonsa perusteella valitsee itselle sen mieluisimman vaihtoehdon.

Mielestäni en ole bemaria mollannut, mutta toisaalta bemaristit tuntuu olevan aika herkkiä pienellekin ko. merkkiin kohdistuvalle kritiikille, joten pahoittelut jos taas meni palkokasvi sieraimeen väärinymmärryksestä.

Back