Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä saisi S1000RR Gen 1:seen (2010) jalkatappisarjan jossa olisi käännetty vaihtosuunta. Lisävaatimuksena olisi että vakio seisontatuki pysyisi käytössä. Ostin jo yhden setin käytettynä, mutta se vaatii että seisontatuki pitää poistaa. 2015 vuodesta eteenpäin BMW muutti designia niin että kääntökuvion tekeminen helpompaa.
Mistä saisi S1000RR Gen 1:seen (2010) jalkatappisarjan jossa olisi käännetty vaihtosuunta. Lisävaatimuksena olisi että vakio seisontatuki pysyisi käytössä. Ostin jo yhden setin käytettynä, mutta se vaatii että seisontatuki pitää poistaa. 2015 vuodesta eteenpäin BMW muutti designia niin että kääntökuvion tekeminen helpompaa.
2015 mopedi, on ajettu paljon ja kytkin kolisee vapaalla. Kalkatus poistuu kun vetää kytkinkahvan pohjaan. Kysymys: Saako korjattua vaihtamalla jouset sekä etu- että takapuolelta?
Kytkinkoppa oli löystynyt ja siitä aiheutui meteli. Tarvittavat osat on uusittu ja matka jatkuu ilman ylimääräisiä kolinoita
Kuskilla on ainakin, mutta toisen voi korjata Orggis putkistossa on pakoputken läppä jumissa jota ohjataan servolla (se taaimmainen ennen vaimenninta). Yrittänyt sitä liuottaa auki, mutta ei tunnut aukeavan. Jos jätän sen vaan auki niin onko mitä ongelmia käytännössä
- Kovempi ääni tyhjäkäynnillä?
- Huonompi vääntö alhaalta, mutta onko merkityksellinen?
Kyseessä siis tämä venttiili:
https://www.youtube.com/watch?v=8jJTlq5Bo_s&t=3s
Orggis putkistossa on pakoputken läppä jumissa jota ohjataan servolla (se taaimmainen ennen vaimenninta). Yrittänyt sitä liuottaa auki, mutta ei tunnut aukeavan. Jos jätän sen vaan auki niin onko mitä ongelmia käytännössä
- Kovempi ääni tyhjäkäynnillä?
- Huonompi vääntö alhaalta, mutta onko merkityksellinen?
Kyseessä siis tämä venttiili:
https://www.youtube.com/watch?v=8jJTlq5Bo_s&t=3s

Rs2e.de
Mulla on 2021 vuotinen K67 ja siihen laitettiin Woolichin softa Bike Doctorilla Tampereella. Lopulliset säädöt tekivät tehopenkissä.
Sitte kun näytät samalla suuntaa vaikuttavan kuin itse, niin mulla on HEX GS-911 pulikka jolla saa luettua vikakoodit ja nollattua huollot. Onnistuu myös erii juttujen kalibroinnit jos on tarvetta.
Itse en viitsi öljyn vaihtamisen takia ajella virallisessa huollossa. Taitaa sultakin olla 3 vuoden takuu loppu tai lopuillaan.