• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sakkojen summa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miqa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
340+646=986 euroa kortti pois 2 kuukaudeksi.saan takas 7 marraskuuta.tää uus laki on aivan perseestä.
veryangry.gif

Vielä toistaiseksi on ollut onni mukana eli 0 €. Pitäisi laittaa äkkiä mopo seisontaan niin voisi olla koko talven ylpeä nollakaudestaan.

Onpas täällä vaisua porukkaa. Täytyy tuota pottia sitten hieman kasvattaa. Mun saldo tälle kesälle 2 sakkoa yhteensä 3420€.

Eli saldo tekee sitten kai 13708€.

No tätä mopoiluahan tässä opiskellaan ja lukukausimaksut tältä vuodelta on toivottavasti maksettu. Ei vaan tuo oikea käsi siltikään taida oppia mitään. Jälkimmäinen on vielä maksamatta ja valitusaikaakin vielä olisi, mutta tuskin kannattaa paljoa vinkua.

No tätä mopoiluahan tässä opiskellaan ja lukukausimaksut tältä vuodelta on toivottavasti maksettu. Ei vaan tuo oikea käsi siltikään taida oppia mitään. Jälkimmäinen on vielä maksamatta ja valitusaikaakin vielä olisi, mutta tuskin kannattaa paljoa vinkua.
Sakothan menee tulojen mukaan. Suurituloinen ei joudu kaurapuurolinjalle sakkojensa takia kuten joku pienituloinen pienillä sakoillaan. Köyhät valittaa, mutta isotuloiset ei... Pitäis varmaan hiukan nostaa ylöspäin tulojen mukaisten päiväsakkojen summaa, jotta niillä olis mitään tehoa hyväosaisille
tounge.gif

Sakkoja nolla 35v ajalta.Tuuria tottakai.Mutta joskus olisi kiva tietää paljonko olisi saanut jos... .Otetaan esimerkki.Meikäläinen ajaa poliisiautoa vastaan 80 alueella 260 ja tulot n.35k€.Jollei esimerkki tapauksessa kaveri olisi lisännyt vielä vauhtia ja häipynyt kotiin pyörän kanssa,paljonkohan olisi saanut sakkoa,ehdonalaista tai muuta.Kun ei ole kokemusta niin antakaa arvioita.

Sakkoja nolla 35v ajalta.Tuuria tottakai.Mutta joskus olisi kiva tietää paljonko olisi saanut jos... .Otetaan esimerkki.Meikäläinen ajaa poliisiautoa vastaan 80 alueella 260 ja tulot n.35k€.Jollei esimerkki tapauksessa kaveri olisi lisännyt vielä vauhtia ja häipynyt kotiin pyörän kanssa,paljonkohan olisi saanut sakkoa,ehdonalaista tai muuta.Kun ei ole kokemusta niin antakaa arvioita.
Paljon! (karkea arvio)
tounge.gif

Itse kysymykseen... Joskus nuorena poikana itse viimeksi saanut sakkoja. (öh tais korttikin sillon joskus mennä)

60kmh alue ja 87 vauhtia... olin just hiljentäny ettei ois liian kivaa. Ajelen kivan S-mutkan ja kahtelen kun valkoinen kypärä kiiltelee ilta-auringossa. Linja-autopysäkillä istuskeleva yksinäinen smurffi oli suunnannut pelinsä minua kohti... Konstaapeli muistutti 224euron suuruisella maksulla ylimenneestä osasta. 80kmh alue alkoi noin 50m tutkapaikan jälkeen.... Ensimmäinen sakko ikinä! Ja oon kuitenkii ajanu jo... ...hmm... ..koko kesän!

14316 + 224 = 14540

kyllähän tuolla jo uuden pyörän saisi...
tounge.gif

Back