• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sakkojen summa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miqa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sakkoja nolla 35v ajalta.Tuuria tottakai.Mutta joskus olisi kiva tietää paljonko olisi saanut jos... .Otetaan esimerkki.Meikäläinen ajaa poliisiautoa vastaan 80 alueella 260 ja tulot n.35k€.Jollei esimerkki tapauksessa kaveri olisi lisännyt vielä vauhtia ja häipynyt kotiin pyörän kanssa,paljonkohan olisi saanut sakkoa,ehdonalaista tai muuta.Kun ei ole kokemusta niin antakaa arvioita.
Ajokieltoa tulisi varmaan joku 6-12kk. Rahaakin palaisi jonkin verran.
Noilla tuloilla 35km/h ylitys (esim. 80/115) tekee jo ~500euroa. Jaa mistäkö tiedän... on tullut kokeiltua ja vielä viikon jälkeen prkl kokeiltua uudelleen...

Tämän kesän oma saldo moottoripyörällä on 40e parkkisakkoja...
shaun.gif
Ehdin juhlimaan sakotonta kesää liian aikaisin.... Ohitin Elimäellä Venäläistä rekkaa näköjään sitten liian lujaa (125km/h satasen rajoitus alueella) vastaan tuli siviili tutka-auto ja hetkenpäästä (komea ja mukava
inlove.gif
) moottoripyöräpoliisi kertomaan aiheesta.. Onneksi pudotti päiväsakkojen määrää viidestätoista kymmeneen ja otti kuukausituloissa huomioon vuoden 2003 tulot (1000e pienemmät silloin), vaikka kerroin rehellisesti nykyiset tulonikin.

Mutta yhteis summa lienee nyt 13708+170=13878€

No ei yhtään. Tosin oli lähellä äsken, kun vein mopoa talvitalliin: suoritettuani tyylikkään ohituksen ehdin onneksi löysäillä vauhtia sinne rajoitusten tietämiin, kun maija tutka kojelaudalla pölähti vastaan... On tuolla autolla hankittuja pohjia sattunut parina vuotena sen verran, että olisi ollut kortti löyhässä. huhhuh

Just tunti sitte sain 160e sakot, 33km/h ylinoputta 80 aluella. Syksyn viimenen reissu, vajaat 600 kilsaa takana ja 30 kilsaa ois ollu enää matkaa kotiin ja tääkin kausi olis menty ilman sakkoja
bawling.gif
Polizait oli muuten ajaneet yli 20 kilsaa perässä mut pysäyttivät vasta tossa kun ilmeisesti huomasivat ettei mun vauhti enempää nouse...

mopoilu on meikälle niin uusi asia, että en ole vielä ehtnyt kunnostautua. mutta enpä kyllä ole saanut sakkoja autollakaan.
olen aina elvistellyt, että minulla on kuudes aisti tutkien suhteen. toivottavasti aisti toimii vielä kypärän kanssakin...

Just tunti sitte sain 160e sakot, 33km/h ylinoputta 80 aluella. Syksyn viimenen reissu, vajaat 600 kilsaa takana ja 30 kilsaa ois ollu enää matkaa kotiin ja tääkin kausi olis menty ilman sakkoja  
bawling.gif
Polizait oli muuten ajaneet yli 20 kilsaa perässä mut pysäyttivät vasta tossa kun ilmeisesti huomasivat ettei mun vauhti enempää nouse...
Jäikö vain sakkoihin?

bawling.gif
Vähän sama mulla mutta motarilla ja vain 3 kilsaa. Silloin ilm. (spekulaatiota koska en kysynyt) odottivat että vedän 150 motarilla olleen raksan läpi mutta kun hidastin niin pysäyttivät ja antoivat noin 200€ palkinnon maksettavaksi.

Tää saldo taitaa jäädä aika alhaiseksi, saakohan sillä edes Jaguaariin uutta puskuria.

bawling.gif
Jäikö vain sakkoihin?
Joo, pelkät sakot onneksi.

Kahdet sakot ja yhteensä n. 500€. Kortti takaisin joskus loka-marraskuussa. Kukahan ajaisi mun prätkän tallille
biggrin.gif

13878 + 280 + 160 + 200 + 500 =15018 €, mun almu keräykseen on 960 eskoo kertalaakista. Ollaanko summassa 15.978 €.
Mut loppukaudella ei enää tule, kun olkapääoperaatio katkaisi kauden aivan kesken. Arvatkaapa ollaanko täällä
veryangry.gif
kun kattelee kesän parhaita ajokelejä käsi kantohihnassa!
Kele....

Pitäisiköhän tuo summa nyt olla parin viimeisen sivun mukaan 17850€. Jossain välissä vähän heittänyt. Alussakin oli jotain hämminkiä, mutta jatketaanko tuosta...

17850 + 115 = 17965 €

Ja sitten olen maksanut ihan vitusti veroja, ainakin omasta mielestäni
tounge.gif

240e tuli maksamista tällä kaudella. Edellisen kerran tulikin v. 86... 3kk ajokieltoa, syy 140 @ 80.

=18205e

Moottoripyörällä ei ole onneksi sakkoja tullut, mutta moottorikelkalla tuli keväällä 115€...

rikesakko 40 alueella 59 (läheltä liippas,huh) -> 115€

eli onko se saldo nyt 18320€ vai lasketaanko mukaan moottorikelkkailukin eli 18435€... päättäköön seuraava...

Back