• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sakkokertymä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut. Mutta täytyy pistää paremmaksi, ei ainuttakaan liikenne- tai pysäköintisakkoa sitten 07.1986 jälkeen. Kilometrejä sen jälkeen on kertynyt lienee 1,5-2 miljoonaa erilaisilla kulkuneuvoilla ajoneuvoyhdistelmästä moottoripyöriin.

Aika hyvin oot rullannu maileja mittariin. :)
Meikäkin selvisi tämän kesän ilman sakkoja. Rva kyllä muistuttelee vieläkin viime kesäisestä kotilolla ajetusta lapusta.

Olen yhä ihmeissäni siitä, että olen ilman sakkoja.
Kawa tuli ostettua viime vuoden syyskuussa ja kohta heilahtanut kymppitonni. Ja kelit jatkuu, tänään kiristeltiin taas ketjuja. :)

Nyt kyl kiinnostaa tietää paljon ajoit ja millä alueella. Pelkkä ylinopeus?

120alueella oli yli225km/h koska poliisin tutkan kapasiteetti loppui 320km/h ja poliisi oli tutkannut samalla kun ajoi minua vastaan 95km/h ja tutka ei näyttänyt lukemaa sen takia kun kapasiteetti loppui kesken. oli tyhjätie ja hyvä ajosää.

No jos se saldo on liian pieni tälle forumille niin laitetaan vähän lisää. Eli 135@80 ja 3kk ajokieltoa 899€+11481€=12380€

No kai mäkin voin sitten osallistua että saadaan edes siedettävä saldo.

4 auton jonon ohitus, keltasta viivaa ja ylinopeutta. Oli sitten sivari tuossa jonossa...

1431€ ja kortin saa sitten joskus.

12380 + 1431 = 13811€

Motoketun päivitys

87@40=3kk ajokielto + 40 päiväsakkoa (1760€)

1760+14191=15951

harmittaa vähäsen...

Tänään vikat kilsat tälle kaudelle, sakkoja mopolla 0 :jippikaijee: Mutta kun ei saanut kesällä ajettua kaikkea vauhtia pois niin kotilolla osuin viime viikolla kohdalle...:rant:

omaan kauteen mahtu 2 kortin lähtöö

eka kesäkuussa 650e

toka elokuussa 550e

16050 + 650 + 550 = 17250e

Kausi ilman sakkoja :jippikaijee: Kerran vain pääsin puhutteluun, 153@120. Inttiin olin Lahdenväylällä menossa tyhjänä sunnuntai-iltana pari kk sitten, mp-poliisi tuli takaa mittasi. Onneks kerkes vähän hidastamaan kun huomasin mopon peilistä. Riippuu tosiaan paljon miten niille poliiseille juttelee :)

112@60
heinäkuussa lähti kortti pois ja tänään tuli päätös että torstaina saa taas :orgmp:

1550+17250 =18800e

Back