Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sikälimikäli saatte, niin mulle yksi sivuunLouisin luetteloa mainostetaan jo netissä, mutta ilmestyy vasta tammikuun puoleenväliin mennessä. Sitä en tiedä lähettävätkö automaattisesti kataloogin aikaisemmin tilanneille, mutta mp-messuilta niitä saa kohtuuhintaan Motovelhojen osastolta kotiinviemisiksi.. sikälimikäli luettelot saadaan meille messuihin mennessä.
Mää kans käyn siellä kyselemässä ja turisemassa...Louisin luetteloa mainostetaan jo netissä, mutta ilmestyy vasta tammikuun puoleenväliin mennessä. Sitä en tiedä lähettävätkö automaattisesti kataloogin aikaisemmin tilanneille, mutta mp-messuilta niitä saa kohtuuhintaan Motovelhojen osastolta kotiinviemisiksi.. sikälimikäli luettelot saadaan meille messuihin mennessä.
Kiitos vinkistä tilasin hetimmiten ko. luettelon, 0 eur !Touratechin luettelo tuli postissa pari päivää sitten. Tilasin sen kyllä erikseen, hyvissä ajoin viimevuoden puolella.
www.touratech.de sen saa tilata. Allround pyöriin löytyy hyvä valikoima erilaista "välttämätöntä" tavaraa![]()
Näyttää vain tarvitsevan jonkin oman katseluohjelman (TradeManagerin), jotta saa katalogin näkyviin...netistä voi myös imutella ton louisin katalookin ja paljon muitakin täältä http://www.trademanager.org/downloads/default.asp?referer=dci
Minä en ole ainakaan saanut seuraavan vuoden kataloogia, vaikka olen tilaillut kammoo Luigilta. Ei ne vissiin ainakaan ulkomaille niiitä ilmatteeks lähettele. Kai.Tuleeko uudet luettelot automaattisesti, jos on edellisenä vuonna (2003) tilannut kyseisistä liikkeistä?